Farmville pomaže Haitiju još od listopada, kad je Zynga uvela dobrotvorne sjemenke u igru. U tri mjeseca, koliko je kampanja trajala, skupljeno je 1.2 milijuna dolara.
15. siječnja pokrenut je drugi krug kampanje u kojem su igrači mogli kupiti bijeli kukuruz. Nakon donacije, sjemenke su im bile dostupne tjedan dana, a prednost dobrotvornih sjemenki je što nikada ne uvenu.
Odaziv igrača je bio nevjerojatan i u tjedan dana skupljeno je preko milijun i pol dolara. Zynga je obećala iznenađenje farmerima ako pređu svotu od milijun dolara, a koje je iznenađenje u pitanju, znat će se ovaj tjedan.
Mnogi se pitaju zašto je ova kampanja bila uspješna. Ljudi su spremniji donirati ako imaju osjećaj da će dobiti nešto zauzvrat. U igri su dobili posebne sjemenke koje će im pomoći napredovati.
Uspjeh ove akcije otvara nove mogućnosti za dobrotvorne organizacije. Umjesto da troše novac na tiskanje letaka i uplatnica, mogli bi kupiti prostor u igri poput Farmvillea ili Mafia warsa, i pametno izmodelirati način doniranja novca, te ga popratiti vijestima o napretku dobrotvorne akcije.
Prethodni članak: arti-201001070458006