Prošle je godine Facebook udvostručio broj prodavača oglasnog prostora i čini se da se taj potez isplatio. Tvrtka nije objavila broj oglašivača niti prodajnog osoblja, no objavila je omjere, a to je i više nego dovoljno da budemo impresionirani.
Među onima koji oglašavaju na Fejsu nalaze se Procter & Gamble, Toys'R'Us i Virgin America, kao i mnoštvo malih lokalnih tvrtki.
"Vrlo smo dobro pozicionirani na izlasku iz trenutne ekonomske krize", rekao je Mike Murphy, podpredsjednik međunarodne prodaje za Facebook. "Postali smo jezgra mnogih marketinških kampanja."
Facebook prodaje oglase koji se postavljaju na profile korisnika, ravno među najnovije komentare, slike i vijesti o prijateljima. Oglasi se prikazuju i pri Facebook pretragama.
Prema nekim procjenama, Facebook je u prvoj četvrtini ove godine prikazao 176 milijardi oglasa, što je više nego dvostruko od odgovarajućeg kvartala prošle godine. Ovaj porast oglašavanja na Facebooku direktna je prijeznja Yahoou, Googleu i Microsoftu.
Neki kažu da je oglašavanje na Facebooku tako uspješno zbog privatnih detalja koje korisnici na stranicama odaju o sebi, a mnogi prosvjeduju protiv novih Facebookovih postavki za privatnost.