Stranicu je možda napustilo nekoliko poznatih tech blogera, no gotovo nitko drugi ne odlazi s nje. Broj deaktivacija računa je gotovo isti kakav je bio prije 21. travnja, kad su najavljene promjene.
Uz to, druge web stranice brzo su usvojile gumb "Like" i druge plug-ine. Projekt Open Graph lansiran je u suradnji sa 75 partnera, a sad ih Facebook ima preko 100,000.
Bez obzira na to, Facebookova politika privatnosti kaže da stranica ne štiti privatnost svojih korisnika. No, u stvarnom životu ne vrednujemo toliko svoju privatnost. Koliko nas će rado podijeliti svoje osobne podatke s trgovcem ako nam on obeća besplatnu poštarinu za proizvod koji smo kupili ili nam produži garanciju na njega? Gdje završe naši privatni podaci kad se u banci prijavimo za kredit? Mnogi korisnici više cijene mogućnost personalizacije stranica koje posjećuju od čuvanja privatnosti svojih podataka.
Zahvaljujući podacima koje prima s Facebooka, internetski radio Pandora korisnicima može ponuditi na slušanje glazbu za koju su na Facebooku rekli da im se sviđa, i koju slušaju njegovi prijatelji.
Ovakvih primjera ima bezbroj.
Prethodni članci: arti-201005160273006 arti-201005130339006 arti-201005130396006 arti-201005100344006