Neki stručnjaci najavljuju da će društvene mreže postati nove tražilice. Budući da je Facebook postao jedan od glavnih izvora prometa za mnoge stranice, mijenja se pristup online marketingu, pa je čak i Google ozbiljno zakoračio u svijet društvenih mreža lansirajući Buzz.
"Ljudi provode sve manje vremena samostalno pretražujući internet i sad surfaju na temelju linkova koje preporučaju njihovi prijatelji", rekao je Dave Yovanno, direktor tvrtke Gigya koja se bavi društvenim mrežama. "To je jedan od velikih trendova koji se počeo pojavljivati prije četiri mjeseca."
Godinama, kreatori sadržaja za internet morali su se brinuti da optimiziraju svoju stranicu za pretraživače kako bi se pojavili među prvim rezultatima pretrage. Danas, moraju razmotriti ono što nude tvrtke poput Gigye - optimizaciju za društvene medije.
U prosincu, trinaest posto prometa prema velikim portalima kao što su Yahoo, MSN i AOL stiglo je s Facebooka. Google je bio tek treći izvor prometa sa sedam posto, a ispred njega je bio eBay sa 7.61 posto.