Ova navika polako seli i u automobile. Kako je objavljeno na sajmu Consumer Electronic Show u Las Vegasu, Facebook je započeo suradnju s Mercedesom. Posebna verzija Facebooka počinje se ugrađivati u novi komunikacijski sustav Mercedes-Benza.
Pristup Facebooku na cesti nije u potpunosti isti kao korištenje ove društvene mreže na kućnom računalu ili pametnom mobitelu. Verzija koju je Facebook ponudio Mercedesu ograničena je na nekoliko najvažnijih funkcija koje su posebno dizajnirane za vozače i koje su usmjerene prema lokacijama prijatelja i tvrtki. Vozači će primjerice imati mogućnost da postavljaju poruke na Facebook jednostavnim dodirom ili okretanjem tipke.
Facebook će tako postati standardna oprema u paketu pod nazivom Mbrace 2 u MY13 SL klasi, a na tržište će izaći u proljeće. No, Faccebook je samo jedna od aplikacija koja će se prikazivati vozačima, Osim Faceboka, tu su još Google i Yelp koji su također posebno prilagodili svoje aplikacije za prikaz u automobilu.
"Sada kada imamo ekrane koji su inteligentni, možete očekivati da će sve više i više proizvođača automobila željeti da ove ekrane osposobe kako bi omogućili ljudima da se povežu sa svojim prijateljima i iskoriste društveni kontekst koji dolazi zajedno s tim"; rekao je Facebookov potpredsjednik za partnerstva i marketing Dan Rose.
On je dodao da je GPS navigacija jedna od glavnih stvari koje ljudi koriste u svojim automobilima, a tu je naravno i "mogućnost da provjerite koji su vaši prijatelji u blizini".
Osim s proizvođačima automobila, Facebook je na CES-u također najavio svoju suradnju i s proizvođačima televizora. Primjerice, Direct TV predstavio je novu tv aplikaciju koja se snažno oslanja na Facebook, a koja ljudima omogućava da dijele s ostalima ono što gledaju na televiziji i da to komentiraju.