Facebook i Amazon udružili snage

Facebook i Amazon udružili su se u jednoj od najvažnijih integracija društvenih mreža do sad.

28.7.2010.
11:58
VOYO logo

Ovo partnerstvo je važno iz više razloga. Prvo, moglo bi ozbiljno oštetiti Google kad je u pitanju e-trgovina. Google zarađuje golemi novac predlažući ljudima što da kupe. Ako ljudi prestanu tražiti savjete od Googlea i okrenu se svojim Facebook prijateljima, Google postaje nepotreban i siromašan.

Osim toga, iz ovog partnerstva Facebook će dobiti važne podatke, pa će moći kvantificirati odnos društvenih preporuka i prodaje. Ovo je bitno jer je oduvijek bilo vrlo teško odrediti efikasnost neke reklame. Kad je internetsko oglašavanje u pitanju, uvijek se nagrađuje zadnji oglas na koji korisnik klikne prije kupnje, no nema riječi o reklamama u koje je možda mjesecima prije gledao u svom pretraživaču. Ako partnerstvo Facebooka i Amazona uspije, Facebook će moći proučavati kako se prodaja proizvoda mijenja s obzirom na društvene preporuke i oglasne kampanje, te će moći procijeniti koliko vrijedi kad korisnik lajka neki prozivod ili brand.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Facebook već nekoliko godina pokušava dokazati da, iako korisnici dolaze družiti se a ne kupovati, oglasi na društvenim stranicama donose profit.

Naravno, i Amazon će profitirati u ovoj suradnji. Već ima vrlo moćan sustav preporuka, a samo će ga poboljšati kad bude pobliže upoznat s korisničkim interesima i navikama korisnika i njihovih prijatelja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci: arti-201007220022006 arti-201007210714006 arti-201007200300006 arti-201007120366006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo