Dizajnerske kravate s potpisom Vatikana

Vatikan se udružio s rock promotorom da otvori svjetski lanac dućana u kojima će se prodavati posebno dizajnirana roba, od lonaca za cvijeće do čarapa

10.7.2000.
18:21
VOYO logo


U jednom od najvećih komercijalnih pothvata dosad, vatikanska Riznica dopustit će da se slike umjetnina neprocjenjive vrijednosti koje su u vlasništvu Vatikana otisnu na cijeli niz proizvoda. Logotip dizajniran prema drevnom pečatu Riznice jamčit će za kvalitetu proizvoda čiji će konačni izgled odobravati visoki crkveni dužnosnici.

Američka promotorska tvrtka Maxx International planira tijekom sljedećih 10 godina otvoriti više od 100 dućana i kioska diljem svijeta u kojima će prodavati "kolekciju vatikanske riznice".

Prvi bi se dućan trebao otvoriti preko puta katoličke katedrale Sv. Patricka u New Yorku, a prvi proizvod bit će kreditne kartice vatikanske Riznice. S vremenom će kompanija Maxx International proizvoditi i vatkinske lisnice, kožne putne torbe, remenje, ukrase za kosu, šalove, kravate, majice, kape, čarape, posuđe i čaše. Čajnike, ubruse i stoljnjake. U pripremi je i kolekcija za stan i ured koja će na tržištu nuditi stolove, stolce, zavjese, plahte, pokrivače, ručnike, tapete, svjetiljke, sagove, lonce za cvijeće i kutije za sapun.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Roba će se moći kupovati i preko Interneta, a postotak zarade namijenjen je održavanju crkve Sv. Petra i restauraciji umjetnina u Vatikanu.

Rick Garson, osnivać tvrtke Maxx International i producent CD-a na kojem pop zvijezde čitaju osobne Papine molitve, kaže da je dogovor postignut, ali da je Vatikan i dalje vrlo oprezan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- Ovo je najveći projekt u kojem sam ikad sudjelovao - kaže Garson i dodaje: - Nitko i ne sluti kakav će to biti uspjeh. Vatikan je najprepoznatljivije ime na svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo