Kako napraviti ludo sportsko vozilo ni od čega? Kao prvo potrebno je imati ideju, a za nju se pobrinuo Oliver Schweizer, zatim inžinjerski um ? Herbert Funke te dobro trgovačko umijeće - Philipp Will.
No, puristički auto nazvan YES ima samo one elemente koji zanimaju ljubitelje sportskih vozila. Umjesto grijanja - više konjskih snaga, umjesto prtljažnika - dobar motor. Roadster težak 585 kila za sada nema vrata, pa čak niti platneni krov.
Najveća brzina koju dosiže YES iznosi 264 kilometara na sat, do 100 kilometara ubrzava za 4,1 sekundu čime nadmašuje čak i Ferrari 550 Merandello koji ubrzava za 4,4 sekunde,a četverocilindrični turbo motor od 1796 ccm trošina 100 kilometara 12 litara benzina.
Do sada je auto predstavljen na frankfurtskom auto showu IAA 1999. godine nakon čega je doživio pravu renesansu. Ekskluzivni roadster čiju je proizvodnju financiralo 36 poduzeća omiljeno je vozilo akademskih građana i tehno freekova. Zbog povećanog interesa YES će na jesen početi sa serijskom proizvodnjom. Mini trkač iz Rheinbacha montirat će se najvjerojatnije u Dresdenu s tim da će doživjeti i neke preinake.
YES će naime za početak dobiti vrata, platneni krov i radio. Početna cijena bez gore navedenih dodataka iznosi 10 000 maraka.