''Krajem kolovoza ove godine otišla sam odjaviti fiksni telefon koji je glasio na ime moje pokojne majke i prijaviti ga na svoje ime. U centru telefonskog operatera su tražili moj broj telefona, a kada sam im ga dala, rekli su mi da na moje ime imaju evidentiran dug veći od tisuću kuna. Najprije sam mislila da se šale, ali vrlo brzo sam shvatila da nije riječ o šali'', ispričala je Ogorčena Riječanka za Novi list.
Krađa identiteta
Pokušala je odgonetnuti o kakvom je dugu riječ, a informacije koje je dobila su je zaprepastile.
Ispalo je da je netko na njeno ime putem weba sklopio ugovor i u sklopu toga ugovora vrlo skupi aparat. Tražila je isključenje broja i otpis računa, a u prigovoru koji je poslala operateru navela je da je očito riječ o krađi identiteta, nakon čega je podnijela i kaznenu prijavu protiv nepoznatog počinitelja u policiji.
''Na moju žalost i nesreću povratnu informaciju nisam dobila'', ispričala je Riječanka.
Jeste li i sami imali problema u ostvarivanju svojih potrošačkih prava? Poslali su vam račun za koji nemate pojma da ste ga napravili? Nudili su vam staru ragu u zamjenu za smartphone koji je na popravku? Prebacivali su vas s korisničke podrške, na poslovnicu do servisera i natrag? Nisu htjeli priznati reklamaciju? Takva i slična iskustva javite nam na naš mail vijesti@portal.net.hr
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Rijecanki-prijeti-ovrha-zbog-ukradenog-identiteta