PROMETNI STRUČNJAK O TRAGIČNOJ NESREĆI U ZAGREBU: /

'Velika brzina i ruski rulet na semaforu vode u smrt'

Image
Foto: PIXSELL, Ilustracija/ Sanjin Strukić

'Motociklisti luduju, znajući da im sustav i policija mogu staviti 'soli na rep'.

26.9.2017.
8:19
PIXSELL, Ilustracija/ Sanjin Strukić
VOYO logo

Marušić upozorava kako motociklisti nerijetko uopće ne poštuju brzinu te punom brzinom prolaze kroz crveno svjetlo na semaforima što im je "frajerska fora", ali i ruski rulet. Pritom saviju registarsku oznaku kako ih kamere ne bi uspjele snimiti, a policiji svoje nedjelo pravdaju time da tako sprječavaju prskanje od stražnjeg kotača.

Image

JEZIVA PROMETNA NESREĆA NA KRIŽANJU BARUNA FILIPOVIĆA I SELSKE: Motociklist poginuo u sudaru

Image

JEZIVA PROMETNA NESREĆA NA KRIŽANJU BARUNA FILIPOVIĆA I SELSKE: Motociklist poginuo u sudaru

Neodgovorni nesretnik vozio je supersportski motocikl početne kategorije (125 ccm), za koji je dovoljna vozačka dozvola kategorije A1 i može se voziti sa 16 godina. Riiječ je o, tvrdi Marušić, ozbiljnoj i opasnoj spravi bez obzira na snagu i brzinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prometni stručnjak navodi kako bi policija trebala pratiti maloljetne vozače te ih kažnjavati ako imaju savijenu registarsku tablicu, pa taman u datom trenutku bila i ispravljena. Jednako tako smatra kako ih je nužno sustavno kontrolirati u brzini te prolascima kroz semaforizirana raskrižja i okretati od njih glavu kako se to inače čini dok oni jure i brže od 200 km/h.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Za brutalne, ekstremno pogibeljne brzinske i ostale prekršaje, svakom je razumnom jasno da vozači tada vozilo pretvaraju u oružje za ubijanje. Ono se tada više ne treba tretirati privatnom imovinom, kao i nož kojim se vitla i ubada ljude. Bitne funkcionalno-tehničke razlike nema. Zbog toga treba odmah u saborsku proceduru uputiti nužne izmjene zakona, kojima bi se omogućilo oduzimanje vozila vozačima koji su ih, očito, pretvorili u oružje za ubijanje. Dobro to znaju najopasniji svjetski teroristi, konačno bi trebali shvatiti i naši odgovorni, posebice policija", tvrdi prometni stručnjak navodeći kako policija na sadašnji način ne štiti građane.

Također poziva na izmjene i dopune Zakona o sigurnosti prometa na cestama, kojima je cilj obuzdati najteže prekršitelje i recidiviste, jer sadašnje kazne nisu dovoljne.

Na odgovornost poziva i roditelje koji djeci kupuju dvokotače, posebice kad je riječ o supersportskom motociklu.

Marušić podsjeća da je od ukupno 183 poginulih u prvih osam mjeseci ove godine šest mopedista i 27 motociklista. "Dakle, mopedista i motociklista je 18 posto među poginulima, a razmjerno broju prijeđenih kilometara i prevezenih osoba u ukupnom prometu sudjeluju s manje od jedan posto. Pametnome dosta!", zaključuje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo