Marušić upozorava kako motociklisti nerijetko uopće ne poštuju brzinu te punom brzinom prolaze kroz crveno svjetlo na semaforima što im je "frajerska fora", ali i ruski rulet. Pritom saviju registarsku oznaku kako ih kamere ne bi uspjele snimiti, a policiji svoje nedjelo pravdaju time da tako sprječavaju prskanje od stražnjeg kotača.
Neodgovorni nesretnik vozio je supersportski motocikl početne kategorije (125 ccm), za koji je dovoljna vozačka dozvola kategorije A1 i može se voziti sa 16 godina. Riiječ je o, tvrdi Marušić, ozbiljnoj i opasnoj spravi bez obzira na snagu i brzinu.
Prometni stručnjak navodi kako bi policija trebala pratiti maloljetne vozače te ih kažnjavati ako imaju savijenu registarsku tablicu, pa taman u datom trenutku bila i ispravljena. Jednako tako smatra kako ih je nužno sustavno kontrolirati u brzini te prolascima kroz semaforizirana raskrižja i okretati od njih glavu kako se to inače čini dok oni jure i brže od 200 km/h.
"Za brutalne, ekstremno pogibeljne brzinske i ostale prekršaje, svakom je razumnom jasno da vozači tada vozilo pretvaraju u oružje za ubijanje. Ono se tada više ne treba tretirati privatnom imovinom, kao i nož kojim se vitla i ubada ljude. Bitne funkcionalno-tehničke razlike nema. Zbog toga treba odmah u saborsku proceduru uputiti nužne izmjene zakona, kojima bi se omogućilo oduzimanje vozila vozačima koji su ih, očito, pretvorili u oružje za ubijanje. Dobro to znaju najopasniji svjetski teroristi, konačno bi trebali shvatiti i naši odgovorni, posebice policija", tvrdi prometni stručnjak navodeći kako policija na sadašnji način ne štiti građane.
Također poziva na izmjene i dopune Zakona o sigurnosti prometa na cestama, kojima je cilj obuzdati najteže prekršitelje i recidiviste, jer sadašnje kazne nisu dovoljne.
Na odgovornost poziva i roditelje koji djeci kupuju dvokotače, posebice kad je riječ o supersportskom motociklu.
Marušić podsjeća da je od ukupno 183 poginulih u prvih osam mjeseci ove godine šest mopedista i 27 motociklista. "Dakle, mopedista i motociklista je 18 posto među poginulima, a razmjerno broju prijeđenih kilometara i prevezenih osoba u ukupnom prometu sudjeluju s manje od jedan posto. Pametnome dosta!", zaključuje.