Medaku se stavlja na teret da je kao direktor poslova ekologije i zaštite HŽ Infrastrukture predložio špricanje pruge na dionici Kaštel Stari-Labin Dalmatinski novim retardantom za zaštitu od požara.
Kao predsjednik Povjerenstva predložio je da se prihvati ponuda Intradea iako je znao da ta tvrtka nikada nije obavljala te poslove, a znao je i da se radi o novom tipu retardanta koji se ranije nije koristio pa je i špricanje obavljeno na način na koji se do tada nije radilo, piše Večernji list.
Voditelj zaštite od požara Drago Rogulj, odobrio je tretiranje pruge novim retardantom.
Tomaškoviću se stavlja na teret da je nabavio sporni retardant i angažirao svog punca Jozu Bazinu koji je izradio priručnu prskalicu i angažirao Branka Tišljara da obavi prskanje pruge.
Ovaj je to i učinio po uputama koje je dobio od Tomaškovića i Bazine, a posao su odobrili Medak i Rogulj.
Odvjetništvo smatra da su okrivljenici bili svjesni da mogu izazvati klizavost tračnica koje će onemogućiti kočenje vlakova na nizbrdici s velikim nagibom. Iako su znali da zbog njihovog postupanja može doći do ugrožavanja sigurnosti željezničkog prometa i stradavanja putnika pristali su poprskati prugu retardantom TG-300, piše Večernjak.
Prethodni članci:
arti-201002010409006 arti-201001290063006