Kako se na HRT-u novac od reklama stavljao u džep?

'Jedan vam pišem, jedan zaboravite.' Tako bi se otprilike mogla opisati 'matematika' ekipe koja je ručno 'sređivala' evidenciju za računovodstvo na Hrvatskoj televiziji.

22.8.2012.
6:54
VOYO logo

Kaznena prijava protiv voditelja poslova radne jedinice Prodaja L.S. i još nekoliko osoba zbog sumnje u prijevaru i zloporabu ovlasti u gospodarskom poslovanju odjeknula je Prisavljem. L.S. se s još nekoliko igrača "zaigrao" oglasima, pa su u džep stavili između 700 tisuća i milijun HRT-ovih kuna.

Prevara se, prema pisanju Večernjeg lista, odvijala tako što su reklame nakon emitiranja brisane iz evidencije za računovodstvo. Pri fakturiranju, na kraju mjeseca, agencijama s kojima su osumnjičeni bili u dosluhu umjesto 200 emitiranja zaračunalo bi se 100. Agencije bi pak klijentima naplatile svih 200 reklama, a razliku su dijelili među sobom. Prijevara je otkrivena zato što vanjski softver agencije, koja ima piplmetar na HRT-u, analizira gledanost i striktno mjeri sve, pa i broj emitiranih reklama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ekipa koja se bavila prijevarom morala je ručno brisati podatke koji izvana dolaze na HRT, a zapravo služe kao kontrola. Uzimali su podatke, slali ih na svoje mailove, prepravljali pa vraćali u sustav. L.S., prema neslužbenim informacijama, uz kaznenu prijavu očekuje i izvanredni otkaz.

"Naravno da ću surađivati s policijom, ali službeno još ništa ne znam. Nitko s HRT-a do sada mi ništa nije rekao, pa ne mogu ni komentirati nešto unaprijed", kazao je L.S. Vršitelj dužnosti ravnatelja HRT-a Domagoj Novokmet je pak izjavio da sada čeka rezultate revizije poslovanja u marketingu nakon koje će znati je li to bila iznimka ili je bilo još takvih primjera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo