Naime, iako su Horvatinčićevi odvjetnici u više navrata ponavljali da je gliser Santa Marina osiguran i da su obitelji ponudili da se naplate od police osiguranja, ona je dovedena u pitanje zbog činjenice da je gliser u vlasništvu Horvatinčićeve tvrtke Santa Marina d.o.o. pune tri godine neregistriran.
"Za jahte za iznajmljivanje polica osiguranja vrijedi i ako plovilo nema tehnički pregled, ali samo ako to nije u uzročno-posljedičnoj vezi s nesrećom", objasnili su za Novi list stručnjaci iz Croatia osiguranja.
Ako je istina da su gliseru otkazale komande, što je u mailu medijima netom nakon nesreće napisao sam Horvatinčić, to znači da je ispravnost plovila koja se svake godine mora provjeriti na tehničkom pregledu u direktnoj vezi s uzrokom nesreće, te u tom slučaju sin i kći nesretnih Talijana neće dobiti ništa.
Odvjetnik: Polica osiguranja uredno je produživana
Horvatinčićev odvjetnik Branko Baica, upitan za komentar činjenice da je njegov klijent skrivio nesreću neregistriranim gliserom, kazao je da to nije od utjecaja za samu nesreću. "Ne vjerujem da će imati nekog bitnog utjecaja na postupak", rekao je Baica.
Što se pak tiče isplate odštete od police osiguranja s obzirom da je gliser bio neregistriran, Baica je ponovio da polica osiguranja postoji i uredno je produživana svake godine te da će "vidjeti što će dostaviti Lučka kapetanija".
specijal-201012070191004-Stravična nesreća kod Primoštena
Vezani članci:
arti-201108250143006 arti-201108250006006 arti-201108240487006 arti-201108240232006 arti-201108240763006