Kako nam je potvrđeno iz Policijske uprave šibensko-kninske, udes se dogodio oko 21.10 sati kad je 39-godišnjak iz Šibenika svojim motorom naišao tim dijelom ceste vozeći se prema Šibeniku.
Neprilagođena brzina
Zbog neprilagođene brzine izgubio je nadzor nad upravljačem, te je pao s motora, zadobivši pri tome ozljede kojima je kasnije u bolnici podlegao.
Na vodičkoj oblizanici u nešto više od mjesec dana dogodilo se šest tragičnih udesa, zbog čega se žurno sastalo i povjerenstvo što ga je osnovalo Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture. Ono je utvrdilo da je obilaznica izgrađena prema građevinskoj dozvoli i da ima uporabnu dozvolu te da ta cesta, kao građevinski objekt, nije uzrok teške prometne nesreće. Također je utvrdilo da su prometna rješenja primijenjena na toj obilaznici u skladu s rješenjima na ostalom dijelu D8 te s propisima za cestu druge kategorije.
Obilaznica je izgrađena po pravilima
Obilaznica je izgrađena prema glavnom i izvedbenom projektu i u skladu s pravilima struke, no, kako se na njoj dogodilo nekoliko prometnih nesreća, povjerenstvo je upozorilo na dodatne mjere kojima se može povećati sigurnost njezinih korisnika, kaže se u priopćenju.
'Neke od dodatnih predloženih mjera su "prilagodba pojedinih priključaka paralelnih putova (nerazvrstanih poljoprivrednih cesta), nadzor brzine prometa (postavljanje displeja s radarima koji bi dodatno upozorili vozače da su prekoračili dopuštenu brzinu vožnje i eventualna uspostava videonadzora prvenstveno na semaforiziranom raskrižju), produljenje elastične odbojne ograde na pojedinim lokacijama, dopuna horizontalne signalizacije (dodatnim zakrivljenim strelicama upozorenja na kolniku čime bi se vozači upozorili na obavezu povratka na desnu stranu kolnika) te zaštita od zasljepljenja uz učestalu ophodnju državne ceste na toj dionici', navelo je Ministarstva mora, prometa i infrastrukture.