Čolaka i Opačka se tereti da su se vozili protivno propisima Zakona o sigurnosti prometa na cestama, prevelikom brzinom pristajući na sve posljedice koje zbog takve vožnje mogu proizaći i to Čolak u svom autu marke Ferrari 131 Modena u kojem se kao suvozač nalazila Ivana Obad, a Opačak automobilom marke Nissan 350 Z.
Čolaka se tereti da je na 1,9 kilometru navedene autoceste, zbog prevelike brzine od 188 kilometara na sat nepravilno procijenio položaj svog vozila u odnosu na druga vozila, te iako to nije mogao učiniti bez ugrožavanja drugih sudionika u prometu, počeo prelaziti iz lijeve preticajne u desnu prometnu traku pri čemu je zapriječio prolaz okrivljenom Opačku koji je vozilom Nissan 350 nepropisno, po desnoj voznoj traci brzinom od 210 kilometara na sat pretjecao prvookrivljenika, a zbog prevelike brzine nije uspio na vrijeme poduzeti kočenje niti održati dovoljan razmak od vozila prvookrivljenika.
Prednjim lijevim bočnim dijelom vozila je udario u zadnji desni bočni dio vozila Ferari 131 Modena nakon čega je došlo do zanošenja vozila i slijetanja u desno van kolnika te zapaljenja i eksplozije spremnika za gorivo pri čemu je suvozačica zadobila mnogostruke ozljede od kojih je preminula na mjestu nesreće.