Osvrnuvši se na odluku o arbitraži, Sanader je rekao da je njemu ona satisfakcija onoga što je govorio. "Tko je izgubio? Izgubio je onaj koji je cijelu priču započeo pred Međunarodnom arbitražom Ujedinjenih naroda na temelju Ježićeve izjave. A Ježić je lažni svjedok, to sam govorio i ovdje, a sve ono što sam govorio ovdje na sudu, to sam govorio i na arbitraži. Pitanje je tko je izgubio, ja mislim da je istina dobila", rekao je Sanader.
"Ježić laže. Osim toga, tih pet milijuna za koje oni govore, da je MOL potplatio bivšega premijera, to jest mene, imam pitanje - a gdje je tih pet milijuna?", upitao je Sanader, dodavši da je priču oko arbitražnog postupka, koja se u politici isticala kao zaštita nacionalnoga interesa, pokrenula Milanovićeva vlada na temelju Ježićeve izjave. "Kako se može formulirati nacionalni interes na temelju lažnoga svjedoka?", upitao je Sanader.
Na pitanje vjeruje li da je njegovo svjedočenje bilo presudno u donošenju presude u arbitraži, Sanader je kazao da ne zna. "Ja mislim da je svjedočenje svih koji su tamo bili bilo presudno", kazao je bivši premijer.
Na pitanje hoće li rezultate arbitraže koristiti u ovom sudskom procesu, Sanader je kazao da za to nema razloga. "Kažem vam još jedanput, sve ono što sam govorio ovdje na sudu, to sam govorio i tamo i govorit ću u ponovljenom postupku", istaknuo je.
Sanader je rekao da se osjeća dobro iako je u rehabilitacijskom postupku nakon teške bolesti. Na pitanje da prokomentira nadolazeće suđenje u slučaju Ina-MOL, Sanader je samo kratko odgovovorio da je, što se toga tiče, već sve rekao.
Inače, ovaj proces u kojem je optužena i Hrvatska demokratska zajednica težak je 70-ak milijuna kuna koji su, kako se sumnja, izvučeni iz javnih tvrtki preko Fimi medije.
Novac je, prema optužnici, korišten za financiranje predizborne kampanje HDZ-a, a dio je Sanader zadržao za sebe.
O suradnji Hrvatske lutrije i Fimi medije danas svjedoči Ana Jazić, koja je od 2004. godine vodila marketing u Lutriji. Prema njezinim riječima, Fimi media je sve poslove za Lutriju odradila, te nije bila jedina tvrtka preko koje su realizirane marketinške aktivnosti.
Ovo je ponovljeno suđenje nakon što je Vrhovni sud ukinuo prvu, osuđujuću presudu u ovom slučaju.