Dva dana nakon što je Audijem A5 pobjegao s mjesta lakšeg sudara te potom pomeo osam automobila u Dubravi, ugrozivši nekoliko života i prouzročivši još veći kaos, 67-godišnji Boško Dimitrijević pušten je iz KBC-a Rebro s lakšim ozljedama. No, nije otišao kući na oporavak, već u policijsku postaju koja ga je ispitala i kompletirala istragu kaznenom prijavom zbog obijesne vožnje i izazivanja prometne nesreće u cestovnom prometu, doznaje Jutarnji.
Nepropisno parkiranje
Dimitrijević je potom završio u pritvoru, gdje čeka ispitivanje u Državnom odvjetništvu, koje će potom odlučiti treba li ga staviti u istražni zatvor ili pustiti. Policijsko izvješće čekaju i vlasnici osam oštećenih vozila. oni su se nedugo nakon nesreće suočili s plaćanjem kazni zbog nepropisnog parkiranja. Svi su platili "instant popust", odnosno 150 kuna, umjesto 300, koliko iznosi kazna kada se plaća s vremenskim odmakom.
"Ušao sam poslovno u jednu radnju i ostavio automobil otvoren s ključem unutra. Nije dugo prošlo, najednom se čula buka. Nepropisno smo bili parkirani, jer je očito bio manji razmak za pješake. No, tražit ću dodatne provjere, jer se moj auto pomaknuo 10 centimetara. Kaznu sam platio odmah, a Croatia osiguranju sam se obratio za procjenu vozila", govori Nedjeljko K. čiji je Renault Kangoo bio brana da Dimitrijevićev Audi ne uleti u trgovinu ili neđu pješake.
'Natezanje' s osiguranjem
Svjestan je mogućnosti "natezanja" s osiguranjem, pogotovo ako mu ono procijeni manju vrijednost njegova vozila u odnosu na cijenu prodaje po oglasnicima. Osiguravajuće kuće će prema svakom oštećeniku pristupiti individualno, no sve ovisi o volji osiguravatelja krivca za nesreću.
"Sukladno članku 82 stavku 1 Zakona o sigurnosti prometa na cestama zabranjeno parkiranje na nogostupu kažnjava se s 300 kuna, a po stavku 2 tog članka dopušteno je zaustavljanje ako je za kretanje pješaka ostavljeno 1,6 metara. Svi oštećeni automobili, bez obzira bili parkirani ili samo zaustavljeni na kratko, imaju pravo na naknadu štete od osiguranja krivca nesreće. A sama činjenica da je netko bio nepropisno parkiran, može, ali i ne mora imati utjecaj na visinu isplate štete. Neki osiguravatelji uzimaju u obzir nepropisno parkiranje pa umanjuju štetu za određeni iznos, dok neki ne prebacuju suodgovornost na oštećenika. Kod obijesne vožnje neki osiguravatelji, ovisno o pravilniku, to uzimaju kao razlog za regresnom naplatom", pojašnjava odvjetnik Mario Medak.
Većina svjedoka nesreće tvrde da se vozila na Aveniji Dubrava stalno nepropisno parkiraju te da nitko dosad nije bio kažnjen. No, djelatnici oiguravateljskih kuća otkrivaju da bi zbog nepropisnog parkiranja procjena štete mogla biti umanjena za 10 do 20 posto.