Kako je priopćeno iz Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, onečišenje mora, zapaženo oko 13 sati, uzrokovano je istjecanjem pogonskoga goriva diesel tipa D2, utvrdili su djelatnici korčulanske Lučke ispostave.
To gorivo, koje se u kontaktu s morem vrlo brzo raspršuje i razgrađuje, djelatnici su uspješno tretirali kemijskim disperzantima, pa nije postojala opasnost od težeg onečišćenja mora i morskog okoliša, priopćeno je.
Posada domaćega putničkog broda dojavila je o postojanju druge uljne mrlje, koja je oko 13.30 sati otplutala prema otočiću Pločica u Korčulanskome kanalu, gdje je u najvećoj mjeri isparila.
Tijekom popodneva dojavljeno je o još jednom manjem uljnom onečišćenju mora u lokalnoj marini u Korčuli, koje su ubrzo lokalizirali i sanirali komunalni djelatnici iz Korčule, priopćeno je.
Djelatnici Lučke kapetanije Dubrovnik te korčulanske i velolučke Ispostave provode istragu o uzrocima navedenih onečišćenja mora, kaže se u priopćenju.
MRCC Rijeka u koordinaciji s Obalnom stražom RH uputila je u izviđanje dubrovačkog akvatorija zrakoplov tipa 'Pilatus', koji za više preleta od 14.50 do 16 sati nije uočio tragove daljnjeg onečišćenja u Korčulanskome kanalu.
Međutim, 'Pilatus' je uočio dvije manje uljne mrlje, jednu kod Sućuraja na Hvaru duljine oko jednak kilometar, i drugu kod Rta Osićac na Pelješcu duljine oko 500 metara.
Obje mrlje su također do tada u najvećoj mjeri isparile pod utjecajem morskih i zračnih struja, kaže se u priopćenju.