Horvatinčića ispitivali dva sata, branio se šutnjom

17.8.2011.
21:54
VOYO logo

"Na prijedlog državnog odvjetništva Tomislavu Horvatinčiću određeno je 48-satno zadržavanje u pritvoru zbog potrebe saslušanja svjedoka i dopune istražnih radnji. Na snazi je rješenje o zadržavanju, a u tih 48 sati DORH mora podnijeti zahtjev za provođenje istražnih radnji", rekao je Branko Baica, odvjetnik Tomislava Horvatinčića, nakon gotovo dvosatnog saslušavanja u istražnom centru šibenskog Županijskog suda.

Branko Baica prenio je novinarima riječi Tomislava Horvatinčića.

"Rekao je da mu je izuzetno žao zbog svega što se dogodilo i da će i on osobno i njegova grupa poduzeti sve da umanji posljedice ove strašne nesreće i već su u tom pravcu poduzeti koraci. Pokušat će se stupiti u kontakt s obitelji i s veleposlanstvom i bit će na raspolaganju koliko god bude mogao", rekao je Baica, dodajući da se Horvatinčić branio ponavljajući ono što je već izrekao u medijima.

Branio se šutnjom

Branko Ivić, glasnogovornik Županijskog suda u Šibeniku je pak nakon saslušanja rekao da se Tomislav Horvatinčić branio šutnjom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Protiv uhićenika je određeno zadržavanje od 48 sati u kojem roku DORH može podnijeti istražni zahtjev i predložiti određivanje pritvora. Uhićenik je prijavljen za kazneno djelo izazivanja pomorske nesreće i to o neizravnoj namjeri što je teža kvalifikacija i za to je predviđena kazna do deset godina zatvora", rekao je Branko Ivić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon što je Horvatinčić kao glavni uzrok nalijetanja na talijansku jedrilicu istaknuo kvar na upravljačkom sustavu jahte, ne prestaju stručne i nestručne procjene o tome je li moguće da komande broda tako zakažu.

Autopilot ne može zamijeniti kapetana

Gordan Baraka, savjetnik u Centru za obuku pomoraca u Šibeniku, novinarima je rekao kako autopilot nikako ne smije biti bez nadzora niti može zamijeniti kapetana. Dodao je da je na kapetanu ili skiperu hoće li i kada će uključiti autopilot.

Na upit kako se ponaša autopilot kada ga se isključi, rekao je kako to ovisi o brzini, ali da se brod uglavnom "ukopa", ali i da to ovisi o dimenzijama broda. Baraka nije htio govoriti i o konkretnom slučaju Tome Horvatinčića.

Vezani članci:

arti-201108170278006 arti-201108170161006 arti-201108160668006 arti-201108160379006 arti-201108160678006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gs australija
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
TRAGEDIJA U NOĆI /

U teškoj prometnoj nesreći kraj Velike Gorice poginula jedna osoba