Zar i kroz kalete...!? /

Električnim romobilom kroz staru jezgru Trogira – naletio na dijete: Slomljena ruka i udarac u glavu

Image
Foto: Igor Šoban/Pixsell
3.6.2022.
11:55
Igor Šoban/Pixsell
VOYO logo

Vozio se na električnom romobilu kroz centar Trogira, naletio na dijete i oborio ga na pod. Osim što je dijete glavom udarilo o tlo, u padu je još i slomilo nadlakticu što se zakonski vodi kao teške tjelesne ozljede.

Vijest Policijske uprave splitsko dalmatinske navodi čak da nije bila riječ tek o pukom "centru Trogira", nego o "užem centru", što bi značilo da je osumnjičeni 25-godišnjak svoj električni romobil vozio na otoku na kojem se nalazi povijesna jezgra Trogira. Policija ne navodi je li dijete zadržano u bolnici ili ne i kojom brzinom je mladić vozio.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Neke nove informacije /

Istražili smo: Koliko su električni romobili opasni, kolika je cijena za prebrzu vožnju i koliko se često moraju servisirati?

Image
Neke nove informacije /

Istražili smo: Koliko su električni romobili opasni, kolika je cijena za prebrzu vožnju i koliko se često moraju servisirati?

Vijest o nesreći od ponedjeljka policija donosi nakon što su se vozačem električnog romobila pozabavili kriminalistički istražitelji i s kaznenom prijavom proslijedili njegov slučaj državnom odvjetništvu.

RTL je na svojim platformama posljednjih godina često problematizirao opasnost električnih romobila po sigurnost u prometu. Prije dvije godine konstatirali smo da su električni romobili postali još popularniji kao alternativa za gradski prijevoz u dobu pandemije koronavirusa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Samo – koliko god da su maleni, praktični i brzi, analizirali smo i to, u Hrvatskoj se romobilima juri i po ulicama i po tračnicama i po biciklističkim stazama, pa ako se uzme da jure brzinom do 40 kilometara na sat i da su praktično nečujni u gradskoj vrevi, već 2019. primijetio se povećan broj naleta tih vozila na pješake.

Ograničenje među pješacima je 5 km/h

Prošle godine u svibnju voditelj Službe za sigurnost cestovnog prometa MUP-a Josip Mataija objašnjavao je za RTL kakav je status tih vozila trenutno u Hrvatskoj:

"Mi smo za sad njih predvidjeli da prometuju biciklističkim stazama i trakama. Odnosno, ako one ne postoje, onda bi se smjeli kretati nogostupima odnosno zonama prometa gdje je smanjena brzina".

Rekao je tada i to da električni romobili na stazama za pješake ne bi smjeli voziti brže od samo pet kilometara na sat. Na biciklističkoj stazi, pak, ne više od 25 kilometara na sat. Ako tko baš želi voziti još brže, morao bi preseliti na kolnik, uključiti se u sav ostali motorni promet. Kazne, ako koga zanima, idu do 5000 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Da među električnim romobilima ima doista svačega, svjedoči video koji smo objavili u ožujku prošle godine kojim je ovjekovječena vožnja jednim takvim vozilom zagrebačkim ulicama brzinom od oko sto kilometara na sat.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo