U jednoj od najstrašnijih željezničkih nesreća u hrvatskoj povijesti u petak su kod Novske u sudaru teretnog i putničkog poginuli strojovođa, kondukter i 17-godišnji putnik. Uzroci nesreće još uvijek nisu poznati, a danas se sanirala pruga na kojoj stoje prevrnuti vlakovi.
Strojovođa Dalibor Petković iz Sindikata strojovođa govorio je za RTL te je iznio teške optužbe kazavšo kako ima dokaze da signalizacija na cijeloj dionici pruge od Okučana do mjesta sudara nije bila ispravna.
'Imamo čvrste dokaze da signalizacija nije radila'
"Mogu potvrditi da imamo čvrste, neoborive, provjerene i lako provjerljive dokaze da signalizacija između kolodvora Okučani i mjesta udara putničkog u teretni vlak nije radila! Nije bila u funkciji i nikako nije mogla pružati informacije strojovođi. Prave informacije po kojima bi on sukladno propisanim procedurama donosio odluke o vožnji i prometu vlaka. Također, dokazi upućuju na to da je u trenutku opreme vlaka iz kolodvora Okučani ta signalizacija već tada bila nefunkcionalna i nije radila", kaže Dalibor Petrović, dopredsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske.
Dokaze će, tvrde, pokazati sutra na press konferenciji. Na upit RTL-a kako ovo komentiraju i je li to točno, iz HŽ Infrastruktore odgovaraju da se za sve upite obrate policiji koja vodi istragu. No, jučer su i oni i istražitelji govorili da je signalizacija bila ispravna, piše RTL.
Neslužbeno, strojovođa putničkog se u teretni zabio brzinom manjom od 90 kilometara na sat. Službeni detalji istrage mogli bi biti poznati kroz najviše 10 dana.