Mashable je vrlo popularan blog koji se specijalizirao za vijesti iz tehnologije i društvenih mreža. S druge pak strane, CNN.com je jedna od najposjećenijih web stranica u Sjedinjenim Državama. Bloger Reutersa Felix Salmon izvijestio je u nedjelju navečer da će CNN kupiti Mashable i da će to biti objavljeno u utorak. Navodno je riječ o cijeni od 200 milijuna dolara.
CNN je u ponedjeljak rano ujutro negirao da će se objava dogoditi u utorak, te je također odbio komentirati glasine o potencijalnoj akviziciji. To je odbila učiniti i glasnogovornica Mashablea, piše Media Decoder, blog New York Timesa.
Mashable je star sedam godina i kupi li ga CNN, bit će to njegova najveća akvizicija dosad. Osnovao ga je Pete Cashmore, tada 19-godišnji bloger, a danas ova stranica mjesečno ima 15 milijuna posjetitelja.
Prošle godine CNN je kupio Zite, kompaniju koja je kreirala aplikaciju za iPad koja prognozira što korisnik želi gledati i čitati. Za to je izdvojio između 20 i 25 milijuna dolara. Mashable će ga, čini se, stajati puno, puno više.
Zasad nema više detalja o ovoj velikoj akviziciji. Vjerojatno je mnogima koji su u nju uključeni poznato kako je završila AOL-ova akvizicija TechCruncha, čiji su urednici i novinari ubrzo nakon toga napustili ovu stranicu.
Media Decoder piše i da je Adam Ostrow, izvršni urednik Mashablea, na Facebooku "lajkao" priču Felixa Salmona. Ostrow nije želio to komentirati.