Shvatili su. Na vrijeme ili ne - ali su shvatili. "Obični" Neon svojim izgledom definitivno nije mogao uzbuditi duhove potencijalnih kupaca. Osim ako je riječ o umirovljenicima...
Zbog toga su u Chrysleru odlučili primijeniti prokušani recept. Malo "šminke", nekoliko "konja" više, poboljšan ovjes i - eto nam Neona R/T. Automobila koji bi trebao pomrsiti račune konkurentima poput, primjerice, Volkswagenovog Golfa GTI. Sumnjate? Vidjet ćemo, jer Neonov najveći adut je - cijena. A zna se o čemu kupci najprije razmišljaju prigodom kupovine nove "pile". Samo za usporedbu - Neon R/T trebao bi biti i do 10 tisuća njemačkih maraka jeftiniji od konkurencije...
Ne bi li svoju novu uzdanicu učinili što privlačnijom, Chryslerovi stručnjaci posudili su neka rješenja sa (super)atraktivnog Vipera. Plastika na prednjem i stražnjem odbojniku "približena" je asfaltu, pojačavajući sportski dojam. Između lijepih 16-inčnih aluminijskih naplataka, sjaje se "podebljani" pragovi, dok je "stražnjica" ukrašena velikim spojlerom. Za one zahtjevnije - automobil je moguće nabaviti i s dvije prepoznatljive linije, koje se protežu od prednjeg do stražnjeg dijela - baš kao na legendarnom Viperu GTS-R.
Za "ugodne trenutke" za upravljačem brine se 2-litarski agregat, čija je snaga povećana za 19 "konja", te sada razvija "veselijih" 150 KS. Iako službena mjerenja još uvijek nisu obavljena, očekuje se kako će ubrzanje od 0-100 km/h iznositi oko 8 sekundi, dok bi najveća brzina trebala biti oko 215 km/h. Neon R/T bit će opremljen isključivo 5-brzinskim manualnim mjenjačem. Novi ovjes trebao bi donijeti bolje "ponašanje" u zavojima, što dosad baš i nije bila Neonova najbolja strana...
Nekoliko riječi i o unutrašnjosti. Očekivano, prevladavaju sportski detalji - od perforiranih kožnatih presvlaka na školjkastim sjedalima, kolu upravljača i ručici mjenjača, do drugih "sitnica" koje krase prave sportaše.