RADNICIMA PRIJETE OKTAZI? /

Cestarina duplo skuplja ode li A3 u koncesiju

U Hrvatskim autocestama svim se silama bore da dionicu autoceste Zagreb - Lipovac, koja im godišnje donosi 800 milijuna kuna prihoda, Vlada ne da u koncesiju.

18.3.2009.
6:40
VOYO logo

ZAGREB - Odluči li Vlada najprofitabilniju autocestu u Hrvatskoj - Zagreb - Lipovac (A3) - dati u koncesiju, Hrvatske autoceste naći će se, blago rečeno, u banani. Naime, A3 im donosi više od polovice godišnjeg prihoda koji je 1,2 milijarde, odnosno čak 800 milijuna kuna, piše Večernji list.

Kako su poručili iz HAC-a, gubljenjem te autoceste pod znak upitnika dovele bi se plaće za svih zaposlenih, a njih je 2600, kao i financiranje gradnje novih kilometara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, teret koncesije bi osim HAC-a osjetili i oni koji se voze tom dionicom jer bi to značilo i poskupljenje cestarine.

Kad je 2004. godine autocesta Zagreb - Macelj otišla u koncesiju, cestarina je sa 42 lipe po kilometru poskupjela na 68. Tako bi i cestarina, primjerice od Zagreba do Slavonskog Broda u sklopu A3, umjesto 51 kune stajala 109 kuna, poručili su Večernjem listu iz Nezavisnog cestarskog sindikata.

Iz tog sindikata također poručuju da bi koncesionar vrlo vjerojatno u sustav naplate cestarine A3 uveo i zagrebačku obilaznicu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo