Broj microblogging ili Weibo korisnika porastao je više od 200 posto u prvih šest mjeseci ove godine; sa 63,1 milijuna krajem 2010. godine na 195 milijuna korisnika, navodi se u izvještaju kineskog internet informacijskog centra.
Broj korisnika koji se koriste servisima za grupnu kupovinu također je porastao i to 125 posto; od 18,7 milijuna korisnika na kraju 2010. godine na 42,2 milijuna korisnika.
Kako piše Reuters, Sina Corp, Tencent Holdings i Baidu natječu se za dominaciju nad kineskim Weibo prostorom. Waibo je microblogging mreža poput Twittera koja korisnicima omogućava da dijele linkove i razmjenjuju poruke među prijateljima. Twitter, Facebook i YouTube u Kini su i dalje blokirani.
Unatoč porastu ukupnog broja web korisnika, internet penetracija u Kini ostaje niska - na oko 36 posto - u usporedbi s razvijenim azijskim zemljama kao što su Južna Koreja i Japan, koje se mogu pohvaliti stopama internet penetracije većima od 70 posto.
Postoje također i neke naznake da kineski internet usporava, kako pokazuju podaci CNNIC-a. Porast od 6,1 posto u odnosu na kraj 2010. godine je najsporija godišnja stopa rasta koja je dosad zabilježena.