U šarenilu jednog od najvećih turističkih sajmova na svijetu, teško je doći do izražaja. Hrvatska se trudi što više približiti Britancima koji ponovno otkrivaju našu zemlju.
Nova direktorica Turističke zajednice Meri Matešić, koja je na to mjesto došla upravo iz londonskog ureda HTZ-a, dobro poznaje ukus Otočana. "Ono što njih oduševljava kod nas su prirodne i kulturne ljepote, gastronomija sve više, hrvatska vina, strašno je popularno jedrenje, sve više otkrivaju kontinent, aktivni turizam", rekla je Matešić.
To potvrđuju i brojke. Ove je godine, u prvih devet mjeseci Hrvatsku posjetilo 300.000 Britanaca, odnosno za četvrtinu više nego lani.
Duže od 30 godina ovaj je sajam jedno od najboljih mjesta na svijetu za predstavljanje novih trendova u turizmu. Ovdje svake godine dođe više od tri tisuće novinara koji prate turistički sektor, više od pet tisuća izlagača i čak 50 tisuća turističkih profesionalaca iz cijeloga svijeta
Ministar turizma u London je došao razgovarati o produženju sezone letenja low cost kompanija barem od početka ožujka do kraja studenog. "Trebamo tražiti nove goste. To nisu oni gosti koji su dolazili kod nas 80-tih i koji su plaćali 4-5 funti za puni pansion. Mislim da su pred nama izazovi putovanja posebnih interesa, dakle nešto što može trajati ne samo u špici sezone", rekao je Veljko Ostojić.
Britanci su u krizi reducirali broj putovanja, ali ne i potrošnju na putovanjima. A cilj hrvatskog turizma je izboriti se da takvi gosti dođu baš kod nas.