Bez Interneta nema dobrog poslovanja

Najveća je ironija u tome što se među najsporijim tvrtkama u komunikaciji nalaze one koje predstavljaju najveća imena u svjetskoj komunikacijskoj industriji

7.7.2000.
15:39
VOYO logo


Istraživanje je pokazalo da se mnoge svjetske tvrtke, prvenstveno američke i britanske, suočavaju sa rizikom financijskih gubitaka stoga što se nisu uspjele prilagoditi učinkovitoj komunikaciji putem Interneta. Analizu 100 najuspješnijih američkih i 100 najuspješnijih britanskih tvrtki provela je tvrtka za savjetovanje u poslovima marketinga putem međunarodne tehnologije Rainer. Istraživanje je obuhvatilo komunikaciju putem e-maila, vrijeme odgovora i pitanja o mogućnostima ulaganja.

Pokazalo se da 40 posto vodećih američkih i britanskih tvrtki nije uspjelo iskoristiti web kao medij neposredne komunikacije s potrošačima, investitorima i drugim ciljanim skupinama. U Raineru su zaključili da bi takve tvrtke, ako žele opstati, morale podići razinu iskoristivosti weba bar do razine na kojoj trenutno učinkovito koriste komunikaciju putem telefona, faxa i pisma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Velikoj Britaniji 29 od 100 vodećih tvrtki, uključujući Bass, Marks&Spencer i Thames Water nisu dostupne e-mailom ili nemaju svoj web site. Ostale su dostupne e-mailom, ali 20 posto, poput National Grid, P&O i Telewest, nisu uspjele odgovoriti nakon tri mjeseca na zahtjeve o pružanju osnovnih informacija o poslovima investiranja. Slično je i u SAD, gdje se 23 tvrtke od sto najuspješnijih, kao GTE, Hewlett-Packard i Intel nisu mogle dobiti putem e-maila na njihovim web siteovima. 77 ih je bilo dostupno e-mailom, ali trećina od toga nije odgovorilo na osnovne informacije o investiranju, kao na primjer, American Express, Motorola i Walt Disney.

U Raineru se čude kako su tako moćne tvrtke mogle razviti tako lošu komunikacijsku strategiju putem Interneta. Da ironija bude veća, među najsporijima se nalaze one tvrtke koje predstavljaju najveća imena u svjetskoj komunikacijskoj industriji; Colt Telecomu je trebalo za odgovor 27 dana, a Dell computeru 23 dana, dok Energis, Telewest, IBM i Motorola nisu uopće odgovorili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo