Automobilska karavana na Tour de France

Jeste li kad gledali uživo Tour de France? Ako jeste onda znate što znači korzo reklamnih auto kampanja i poruka

15.7.2000.
4:00
VOYO logo

Najveća biciklistička utrka na kojoj vozači prelaze dionicu dugu 3663,5 kilometra praćena je svitom automobila ? i to ne bilo kakvih. Na prvom mjestu po važnosti je Alfa Romeo, po brojnosti Fiat.

Već dvanaest godina na utrci dominiraju Talijani kao glavni sponzori i to od prvog do zadnjeg automobila koji sakuplja one posustale, posrnule i razočarane. Na ovogodišnjoj utrci skupa s biciklima vozit će i 598 službenih automobila ? 10 transportera Iveco, 12 modela Alfa Romeo, 72 Lanciae te 503 Fiata ? i to po strogo određenoj hijerarhiji.

Jean-Marie Leblanc ? direktor sportskog spektakla vozi jarko crveni Alfa 166 ispred biciklista. Ostali članovi voze svjetlo plavu Alfu 166, VIP gosti isti model samo tamno plavi dok su u Lancii smješteni liječnici te publicity karavana koja je zadužena za najave i zagrijavanje atmosfere.

Dvije bijele Fiat Maree rezervirane su za 20 profesionalaca, a 122 modela velikih limuzina Ulysee vozi kraljeve novinarstva, radija i televizije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sveukupno u događaju sudjeluje 55 Fiatovih ljudi, od kojih 10 mehaničara i stručnjaka za karoserije. Da i to ne bude sve angažirani su i Fiatovi prodajni saloni, radionice koje uskaču ako se bilo kome desi kakav defekt.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na pitanje upućeno upravi Fiata koliko košta cijela ta kampanja odgovora nema, jer kako kažu u Fiatu: Novac je sasvim nebitan, imidž je sve, jer na svakoj slici prijenosa njihova slika je tu. A tako će biti barem do 2003. godine do kada je produžen ugovor s organizatorima Tour de Francea.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
direkt
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
RADNI BLAGDANI /

Ovako izgleda kad se Uskrs slavi na terenu: Proveli smo dan s cestarima