Auto za mlade mame

Nissan Almera Tino prepoznao obećavajuće tržište i od svog modela napravio dječji vrtić. Velika reklamna kampanja Nissanove Almere započinje 27. srpnja

5.7.2000.
5:23
VOYO logo

Sve je započelo kompaktnim vanom Renualt Scenic koji je namijenjen prvenstveno mladim bračnim parovima s djecom. Slijedile su brojne reklame na televiziji koje prikazuju veselu djecu kako se vješaju po vozilima kao po svojim krevetićima i od malena se navikavaju na te suvremene produžetke naših organa.

Shodno tome Nissan je poduzeo s britanskom tvrtkom National Childbirth Trust niz studija i anketa i ispitao koji su prioriteti mladih majki vozačica ? od vožnje djece u vrtić, nabavku do dugih putovanja na godišnji odmor. Rezultati dobiveni u britanskom Craufiledu pretočeni su ubrzo u unutrašnjost vozila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naglasak je stavljen prije svega na funkcionalnost. Razmak između prednjih sjedala povećan je za 5 cm kako bi se majka vozačica lakše okretala unatrag, stražnja sjedala povišena da bi i mali limač imao bolji pogled. A zatim su uvedene novine koje će uljepšati vožnju prije svega malom putniku, a to znači ostaviti mamu na miru. Stolići za igranje, crtanje, utičnica od 12 volti za walkman, igrice, prtljažnik za kišobrane, omiljena kolekcija igračaka, a najzanimljivije ostvarenje je to da postoji 24 varijabilnih konfiguracija.

Prtljažnik ima 440 l. Ukoliko spustite tri stražnja sjedala dobijate prostor od 850 litara, a ako ih sve demontirante čak 1950 litara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vozilo je inače opremljeno s tri motora ? dva četverocilindrična benzinca od 1,8 i 2,0 litara i 114 KS-a te turbodizelom s direktnim ubrizgavanjem od 114 KS-a. Cjena vozila iznosi 32.300 maraka, a zajedno s klima uređajem i radijem 35.400 maraka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo