Armanijeva monografija: Volim modu koja se ne vidi

Šezdesetšestogodišnji modni dizajner, Giorgio Armani, očito se nalazi na vrhuncu slave. Nakon velike retrospektivne izložbe u newyorškom muzeju Guggenheim, izašla mu je i monografija

23.11.2000.
23:36
VOYO logo

Čovjek koji je, prema riječima modnih kritičara, uz Coco Chanel i Yves Saint Laurenta najviše obilježio modu 20. stoljeća taj status i dolično obilježava.

Majstor stila i elegancije, koji je zaslužan za kombinaciju odijela i T-shirta, ukidanje vladavine haute couture linije, oblačenje žena u muška odijela, bez da izgledaju muški, vlasnik 249 trgovina u 30 zemalja, 6 linija, očito nije zadovoljan samo imenom i godišnjom zaradom od 359 milijuna maraka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon velike retrospektivne izložbe koja mu je organizirana u newyorškom muzeju Guggenheim, Armaniju je izišla i velika monografija u izdanju izdavačke kuće Hatje Cantz. Uz mnoštvo sjajnih kreacija koje su snimili Patrick Demarchelier, Herb Ritts, Peter Lindbergh, Ellen von Unwelth, u knjizi se mogu naći kratki eseji modnih kritičara te zapažanja Armanijevih prijatelja ? Martina Scorsesea, Claudie Cardinale, Sophie Loren, Johna Travolte, Glenn Close, Jodie Foster, Rickyja Martina, Erica Claptona.

A na pitanje, kako objašnjava svoj uspjeh i kakvu modu voli Armani, odgovara: Za moju karijeru je zaslužan film. Sve je krenulo 1980. kada se Richard Gere pojavio u filmu "Američki žigolo" noseći isključivo moja odijela i majice. A ljubav prema filmu je uzajamna. Moje omiljene kolekcije i reklamne kampanje su u cjelosti inspirirane filmovima kao što su Taxi Driver, Indiana Jones te likom Marlona Branda i Grete Garbo.
A na pitanje kakvu modu volim, mogu samo reći: Volim modu koja se ne vidi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo