"Korisnici također izvještavaju o problemima s Appleovim developerskim portalom i pristupom iTunes Storeu, iako izgleda da se dijelovi Appleovih usluga vraćaju", izvijestio je MacRumor dodajući da su čuli da je uzrok problema u samom Appleu, odnosno u pogrešci jednog ili više zaposlenika u Appleovom sjedištu u Cupertinu.
Mnogi Appleovi korisnici oslanjaju se na iCloud za pohranu mailova, slika i drugih dokumenata kojima kasnije mogu pristupiti sa svojih mobilnih uređaja i računala.
U jednom od komentara na Twitteru korisnik Adrian Chen napisao je da se čini da iCloud ima probleme koji su nalik problemima BlackBerryja krajem 2011. godine. Tada je čak 20-satni raspad sistema onemogućio pristup BlackBerryjevim uslugama diljem Europe, Bliskog istoka i Afrike, a milijuni korisnika nisu mogli primati ni slati e-mailove ni surfati internetom.
Osim toga, izgleda da su na gubitku i u zastoju bili mnogi programeri tzv. third party aplikacija jer im je neko vrijeme bio onemogućen nesmetan rad.
Jeste li imali problema s Appleovim iCloudom? Napišite nam u komentarima.