Prosječni Amerikanac sada troši otprilike 13 sati tjedno koristeći internet i gledajući offline televiziju, pokazalo je Forresterovo istraživanje koje se baziralo na više od 30.000 ispitanika.
Internet je već odavno osvojio pažnju mladih Amerikanaca i to u većoj mjeri nego što je to televiziji uspjelo postići, ali je sada po prvi puta popularniji i kod tzv. 'generacije X' (u dobi od 31 do 44 godine). Mlađi baby boomeri (u dobi od 44 do 54 godine) troše istu količinu vremena tjedno koristeći oba medija.
Dok je količina vremena koju Amerikanci troše gledajući televiziju ostala otprilike ista tijekom posljednjih pet godina, korištenje interneta se u istom razdoblju povećalo za čak 121 posto.
Redoviti čitatelji rubrike Tehnoklik na Net.hr portalu neće se iznenaditi ako ovdje dodamo da su internetom povezani mobilni uređaji značajno potpomogli taj rast u korištenju interneta. Na mobitelima se više surfa nego razgovara, a ovaj trend potvrđuju i neka druga istraživanja.
Jedna četvrtina vlasnika mobitela s mogućnošću online pristupa sada se spaja preko mobilnog interneta i to uglavnom preko web stranica prilagođenih za prikaz na mobitelima, radije nego preko aplikacija.
Što Ameri rade online? Uglavnom kupuju. Čak 60 posto njih kupuje online, a malo više od jedne trećine spaja se redovito na stranice za društveno umrežavanje, često preko svojih mobilnih uređaja. Naime, dvije trećine pripadnika tzv. 'generacije Y' ažurira statuse na svojim stranicama za društveno umrežavanje barem jednom mjesečno.
Pisanje blogova, slušanje audio streaminga i instant dopisivanje (IM) dokazano je da su znatno manje popularni, a ove aktivnosti angažiraju svega jednu trećinu ili manje američke online populacije.