Tvrtka je imala godišnju prodaju od 6,8 milijardi dolara od čega je najveći dio pristigao od njihovih korisnika, većinom Amerikanaca. Samo u posljednjem tromjesečju je AOL-u pristupilo 900 000 korisnika, čime se ukupni broj povećao na 23,2 milijuna.
Ono što je iznenadilo analitičare jest ubrzan rast prihoda od e-trgovine i propagande, koji su porasli za 95 posto u tromjesečju na 609 milijuna dolara. Ti prihodi čine jednu trećinu ukupnih prihoda tvrtke koji su bili 1,9 milijardi dolara na kraju tromjesečja s 39 postotnim povećanjem od prošle godine. Ujedno je AOL najavio veliko ujedinjenje s tvrtkom za financijske usluge Citigroup kako bi se omogućio pristup mreži individualnim financijskim podacima i time olakšala isplata.
Da podsjetimo, AOL je početkom siječnja najavila spajanje s medijskim divom Time Warnerom, što bi bilo najveće svjetsko poslovno sjedinjenje do sada uopće. Iako su tvrtke najavile sporazum do konca godine, pojačana zabrinutost o nelojalnoj konkurenciji dovela je taj projekt u sumnju. Disney, prvi konkurent Time Warnera, zaprijetio je da će od američke vlade zahtijevati da se kao preduvjet spajanja postavi odjeljivanje čitavog posla vezanog uz kablovsku televiziju, jer bi nova sintetizirana tvrtka mogla ostvariti monopol nad tržištem interaktivne televizije. U Time Warneru su optužbe Disneya nazvali apsurdnima.