'za' i 'protiv' referenduma /

Agresivna kampanja: Virtualni rat grupa i slika na Facebooku

Image
Foto: Facebook

U 21. stoljeću fronta borbe očito više nije ulica, nego se bitke vode virtualnim putem.

6.11.2013.
16:57
Facebook
VOYO logo

Agresivna kampanja na društvenim mrežama je već uzela maha. Facebook stranice Ja glasam PROTIV i Ja glasam ZA broje nove lajkove iz minute u minuti.

Stranica koja se protivi dikriminatornom karakteru referenduma ima gotovo 29.000 lajkova, dok je stranica Ja glasam ZA slijedi u stopu i ima 26.000 lajkova.

Osim stranica, aktivisti koji se protive ideji da u Ustav uđe kako je brak isključivo zajednica muškarca i žene osmislili su aplikaciju na Facebooku putem koje možete staviti riječ 'protiv' na svoju profilnu sliku. Otkad je kampanja pokrenuta, više od 19.000 korisnika/ica popularne društvene mreže već je pritisnulo like, a 14.000 osoba je preuzelo crvenu etiketu na svojoj profilnoj fotografiji. Isto su sada počeli raditi i oni koji smatraju kako brak može biti samo zajednica muškarca i žene.

Image



Uz to, na stranici Ja sam protiv možete se priključiti kampanju koja se zalaže za tolerantnije i ravnopravnije društvo te poslati im svoju fotografiju u znak potpore. U samo nekoliko dana, stiglo je više od 500 fotografija.

Na Facebooku se pojavila i grupa Zahtjev za Hrvatski sabor - referendumsko pitanje koju su pokrenuli građani i građanke i koji u svom pripćenju ističu: "Imajući u vidu da će se na referendumu odlučivati hoće li se tražena prava jedne manjine suspendirati putem Ustava RH i da mogući epilog vodi u smjeru tiranije većine, umjesto u smjeru jačanja demokracije i ljudskih prava, tražimo od Sabora da hitno uputi USUD-u tri pitanja:
1. Je li pravo na brak temeljno ljudsko pravo?
2. Ako jest, može li se provesti ovaj referendum?
3. Ako nije, iz čega proizlazi pravo pretpostavljene većine da instituciju braka između muškarca i žene, koja je zakonski definirana, dodatno zaštite Ustavom?"

Na Twitteru je kreiran i hešteg 'glasuj PROTIV'.

U 21. stoljeću fronta borbe očito više nije ulica, nego se bitke vode virtualnim putem. Budući da ne postoje nikakve kampanje o informiranju i educiranju građanstva o ovom referendumu, njegovim namjerama i posljedicama, očito će presudno biti koliko će se ljudi motivirati i angažirati preko medija i društvenih mreža. Nije bitan broj lajkova, bitno je tko će 1. prosinca izići na biralište i zaokružiti jednu od dvije opcije. Kako se radi o ljudskim pravima, o želji da se dodatno diskriminira i ovako marginalizirana društvena skupina, dužnost i odgovornost građana je izaći na ovaj referendum.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
stipendisti
NOVO
VOYO logo
Još iz rubrike