'Zagužvalo' se u B-segmentu vozila i u Opelu su odlučili reagirati izbacivanjem noviteta na tržište 2018. godine kako bi zadržali korak s najavljenim izlascima nove Fordove Fieste, VW-ovim Polom ili, pak, Seatovom Ibizom.
Špijunske snimke modela kojima barataju u Auto Expressu daju za pravo zaključiti kako će novi model biti veći i praktičniji, a slika njegova profila jasno ukazuje na povećan međuosovinski razmak u odnosu na aktualnu Corsu E. Profit od navedenog skriven je u novoj platformi koja, osim što će udobnost putnika učinit većom povećanom ponudom prostora, će utjecati i na ukupnu težinu nadolazećeg vozila koje bi trebalo biti osjetno lakše u odnosu na prethodnika, a utjecat će time i na potrošnju goriva i performanse automobila.
Očekuje se da će nova Corsa odbaciti ionako sve manje traženu verziju s trima vratima i u salone doći s njih pet, a da bi ispod poklopca motora ponuda trebala ostati jednaka postojećim benzincima i dizelašima. To znači 3-cilindarski 1,0-litreni turbo, snažniji 14-cilinadski 1,4-litreni turbo, kao i 1,6-litreni dizelski motor.