Hrvatska atletičarka u svoj novi automobil sada bez problema može pospremiti koplja i svu ostalu opremu i prtljagu koju nosi na pripreme i natjecanja. Početak suradnje s Hyundaijem obilježen je snimanjem promotivnog videa i foto materijala.
'Na zajedničkom putu prema uspjehu'
"S Hyundaijem sam i prije Olimpijskih igara u Rio de Janeiru nešto dogovarala, tako da imamo neku posebnu priču koja je povezana s medaljom. To je bio moj prvi automobil koji sam zaradila svojim uspjehom i trudom. Imamo baš lijepu priču. Razgovarali smo o tome da bih trebala dobiti veći automobil, s više prostora, jer kad idem na pripreme, dosta mi je teško s dva kofera, pa još koplja... Tu je i trener često morao preuzimati odgovornost. Drago mi je da je moj novi automobil karavan, to mi jako puno znači jer više ne moram voditi brigu o tome mogu li uzeti dva kofera ili jedan, hoće li stati koplja i gdje. Ovo mi je stvarno olakšalo putovanja, pogotovo na pripreme. Sigurnija sam, a automobil je jako udoban. Počela sam s Hyundaijem poslije Rija i drago mi je da nastavljamo. Sve do Tokija", rekla nam je Sara Kolak nakon što je isprobala novi automobil.
A zašto je Hyundai odabrao baš Saru, pojasnio nam je Dario Matečić, direktor marketinga i komunikacija u hrvatskom predstavništvu ovog automobilskog diva.
"U Sari Kolak mi u Hyundaiju vidimo neke zajedničke vrijednosti. Hyundai je među automobilima mladi brend, ove godine obilježava 50 godina, a u kratkom je razdoblju napravio veliki uzlet. Isto je tako i Sara Kolak svojim predanim radom i vjerom u sebe uspjela iznenaditi čitavu Hrvatsku na Olimpijskim igrama u Rio de Janeiru i osvojiti najviše što se može u jednoj atletskoj disciplini. Dogovorili smo suradnju do 2020. jer želimo Sari omogućiti još bolje uvjete u pripremama za Olimpijske igre u Tokiju. Hyundai je početkom ove godine objavio da želi postati azijski brend broj 1 u Europi, tako da vjerujemo da imamo zajednički put, zajedničke vrijednosti. Na zajedničkom putu prema uspjehu, to bi bio slogan naše suradnje", poručio je Matečić.
Otkrio je Matečić i još neke novosti iz Hyundaijeve obitelji.
"Sva su četiri člana obitelji nove generacije i30 predstavljeni ove godine javnosti: model s 5 vrata na hrvatskom tržištu je dostupan od proljeća ove godine, na ljeto mu se pridružila i karavanska izvedba, ovih dana na tržište stiže i N, sportska komercijalna verzija, a četvrti se član, Hyundai i30 Fastback- prvi coupe u ovoj kompaktnoj klasi, očekuje na tržištu u prvoj polovici sljedeće godine. Nova generacija Hyundai i30 predstavlja opet dodatni korak naprijed za Hyundai u svakom pogledu. Kada spominjemo novi Hyundai i30 N, radi se o prvom modelu pod sportskim komercijalnim Hyundai brandom N pod vodstvom Alberta Biermanna. Raduju nas prve reakcije poslije nedavne europske prezentacije za novinare, od onoga da je da to odličan auto do ocjena da „se radi o najboljem kompaktnom sportašu“. A jako brzo – bit će u salonima u čitavoj Hrvatskoj. Ova godina je bila zaista dinamična što se tiče noviteta u Hyundai ponudu. Uz novu generaciju Hyundai i30, najvažnija tema je svakako naš novi model u B-SUV segmentu. Potpuno novu Hyundai Konu na našem tržištu očekujemo u drugoj polovici studenog. Po svakodnevnim upitima koje zaprimamo, raduje nas da nova Kona već i prije samog dolaska na tržište pobuđuje tako snažan i pozitivan interes javnosti i kupaca. Vjerujemo da imamo odličan novi auto u tom važnom i rastućem segmentu. Uskoro ćemo biti u mogućnosti predstaviti i cijene, sigurni smo da ćemo kao i uvijek imati atraktivnu ponudu za naše kupce. Na početku će biti dostupne izvedbe s benzinskim motorom, na proljeće 2018. s dizelskim motorom, a na ljeto i Kona na električni pogon."
Sara Kolak nije jedina s podrškom Hyundaija u Hrvatskoj.
"Uz Saru Kolak, prisutni smo ove godine i u automobilskom sportu. Uz podršku Hyundai Motorsporta iz njemačkog Alzenaua i u suradnji s hrvatskim mnogostrukim prvakom, Jurajem Šebaljom, doveli smo Hyundai i20 R5 u nacionalno reli prvenstvo. Tim Šebalj-Golob vozi i20 R5 u tri utrke ovogodišnjeg nacionalnog reli prvenstva. Inače, Hyundai WRC tim radi odličan posao posljednjih godina u svjetskom reli prvenstvu. Bilo bi odlično da i Hrvatska 2019. godine uđe u kalendar svjetskog reli prvenstva pa da ljubitelji automobilskog sporta imaju u našoj zemlji prigodu vidjeti Hyundai WRC tim. Što se sporta tiče, sljedeće godine je Svjetsko prvenstvo u nogometu u Rusiji. Hyundai je opet sponzor, a mi vjerujemo, kao što smo to radili i prošle godine prigodom europskog prvenstva, da ćemo pozitivno doprinijeti sportskoj i nogometnoj atmosferi uoči i tijekom prvenstva. Posebno smo ponosni što smo od samog početka, kao možda i prvi partner, bili uz projekt Croatian Makersa koji dovodi STEM znanja i vještine robotike u škole i među djecu širom Hrvatske. U zadnjih godinu koliko surađujemo Hyundai STEM auto, službeno vozilo tog projekta, prešao je više od 33 tisuće kilometara. Kada vidimo s koliko entuzijazma radi tim Croatian Makersa, s koliko entuzijazma u tom projektu sudjeluju i profesori i svi uključeni u edukaciju te najviše, koliko radosti to donosi djeci, naročito u manjim mjestima širom Hrvatske, znamo da smo podržali pravu stvar. Ovih dana dovršavamo dogovore za sljedećih godinu dana, osigurat ćemo još jaču podršku, još više kilometara s Hyundai STEM autima, više škola i mjesta uključenih u projekt, i da bude još više sretne djece uključene u edukacije. Tako nam se čini, da i mi na svojoj manjoj, lokalnoj razini doprinosimo pozitivnom razvoju društva. Kao što to i Hyundai na globalnoj razini želi svojim djelovanjem", zaključio je Matečić.