Prije deset godina na tržištu nije postojalo vozilo koje je uspješno spajalo praktičnost i privlačnost SUV-a s veličinom, učinkovitošću i dinamičnim performansama kompakta, a sve je promijenjeno 2007. plasmanom Qashqaija na tržište. Njegov inovativan dizajn i svestrana konstrukcija na svijet su došli 2002. tijekom razvoja automobila koji je trebao postati nova Nissan Almera. Kreativni tim odlučio je dizajnirati automobil od samih temelja, a rezultat je bio automobil koji je točno odražavao želje kupaca i ispunio Nissanovo obećanje: inovacije i uzbuđenje za sve.
Trenutačan uspjeh
Prodaja prve generacije Nissana Qashqai započela je u veljači 2007. i postigla trenutačan uspjeh. Do kraja godine u Europi je prodano gotovo 100.000 primjeraka, a u deset otkako je na tržištu Qashqai je u Europi prodan u više od 2,3 milijuna primjeraka, što ga čini najprodavanijim crossoverom u regiji. Osvojio je više od 80 nagrada, uključujući i 19 nagrada za automobil godine.
"Kad je predstavljen 2007. Qashqai je bio jedinstven u segmentu. Ostao je vjeran svojim korijenima, a mi smo u njegovu životnom vijeku kontinuirano uvodili inovacije i dodavali novu tehnologiju, i zato je zadržao vodeći položaj u segmentu crossovera", tvrdi Paul Willcox, Predsjednik Nissana za Europu.
Taj proces kontinuiranog razvoja Qashqaija savršeno ilustrira dodatak tehnologije Around View Monitor, Nissanova hvaljenog sustava kamera za parkiranje 360°. Taj i brojni drugi sustavi Qashqaiju su dodani 2010., u sklopu manjeg redizajna na polovici životnog vijeka modela. Predstavljanjem druge generacije Qashqaija 2014., uveden je i Inteligentni sustav pomoći pri parkiranju.
Prodano 3,3 milijuna primjeraka
Nissanov revolucionarni duh nedvojbeno je promijenio izgled europskog tržišta automobila. U proteklih je deset godina prodaja crossovera C-segmenta na godišnjoj razini samo u Europi narasla do 2,6 milijuna primjeraka, koliko ih je prodano 2016. Gotovo svi veliki proizvođači automobila sada u ponudi imaju automobil poput Qashqaija te on sad ima čak 21 izravnog konkurenta. I u takvoj konkurenciji, nastavlja proizvođač, automobil kojim je započeo ovaj segment ostaje na prvom mjestu.
Nissan je 2016. u Europi (uključujući Rusiji, Ukrajinu i Kazahstan) prodao 261.429 primjeraka Qashqaija. To čini 10 % tržišnog udjela i predstavlja rast od 5,2 % u usporedbi s prethodnih 12 mjeseci. Priča o uspjehu proširila se i izvan granica Europe. Na svjetskom tržištu Nissan je u 137 zemalja svijeta prodao 3,3 milijuna primjeraka Qashqaija.