Vozili smo Kiju Sorento

Sorento, Kijin adut u višem srednjem SUV segmentu, na hrvatsko tržište stiže s novim izgledom, novom generacijom motora, luksuznijom unutrašnjošću te sedmogodišnjim tvorničkim jamstvom

7.7.2010.
23:32
VOYO logo

Da je riječ o globalnom proizvodu govori podatak kako je novi Sorento nastajao u čak tri dizajnerska centra, u Kaliforniji, Njemačkoj i Koreji. Ipak, prevladao je europski dizajnerski smjer nastao pod vodstvom Petera Schreyera.

Novi Sorento, koji je u usporedbi sa prethodnikom u dužinu narastao za 95 mm, a istovremeno postao 15 mm niži, rezultat je Schreyerove sklonosti čistim linijama koje zajedno grade snažnu, robusnu i čvrstu cjelinu.

Izvana je moderan i elegantan, a istovremeno snažan i sposoban savladati najteže terenske izazove. Na prednjem dijelu lako je primijetiti novo 'lice' Kije sa snažnom i kromom obrubljenom maskom motora.

Unutrašnjost je potpuno nova, modernija i rafiniranija. Redizajnirana instrument ploča, sportski mjerači sa Supervision osvjetljenjem, atraktivni audio sustav sa šest zvučnika i AUX, USB i iPod priključcima, automatski klima uređaj sa dva područja djelovanja i odvojenim podešavanjem temperature i dva osamstupanjska ventilatora, samo su neki od detalja koji pružaju limuzinski ugođaj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Veliki napredak u odnosu na prethodni model je prostranost kabine. Prostor za noge u drugom redu sjedala narastao je za cijelih 27 mm. Veća je i širina u visini ramena: naprijed je porasla za 16 mm, a u drugom redu sjedala, gdje je i prostor za glavu narastao za 14 mm, za čak 11 mm.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zapremina prtljažnika, koji se sklapanjem trećeg ili drugog reda sjedala može povećati, iznosi 1047 litara, odnosno 15% više nego kod prethodnika.

Prtljažni prostor, koji se može povećati do čak 1546 litara, opremljen je i dvostrukim dnom u kom se nalazi elegantno uređeni prostor za rezervni kotač i alat, kao i veće pregrade za predmete. Novi 2,2-litarski dizel četverocilindraš može se pohvaliti odličnim odazivom i snagom koju prati izuzetno niska potrošnja.

Zadovoljava emisijske norme Euro5, a istovremeno nudi 145 kW (197 KS) kod 3800 okretaja u minuti i 430 Nm okretnog momenta između 1800 i 2500 okretaja kod ručnog mjenjača i čak 445 Nm okretnog momenta verziji sa automatskim mjenjačem.

Benzinska ponuda obuhvaća i 2,4-litarski benzinski motor DOHC CVVT, izrađen od lakog aluminija. Benzinski četverocilindraš postiže maksimalnu snagu od 128 kW (174 KS) pri 6000 okretaja u minuti i 230 Nm okretnog momenta pri 3750 okretaja.

Stalni automatski pogon na sva četiri kotača efikasno je raspodijeljen na prednji i stražnji par kotača, a o čemu brine sustav TOD (torque on demand) – viskozna spojka s elektronskim upravljanjem, koja u djeliću sekunde raspodjeljuje pogonsku snagu na sigurniji par kotača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kia na model Sorento daje svoje revolucionarno, 7-godišnje puno tvorničko jamstvo, odnosno do 150.000 prevoženih kilometara, a unutar prve tri godine jamstvo je bez ograničenja prevoženih kilometara. Cijene benzinaca se kreću od 209.900 kuna, a dizelskih modela od 231.900 kuna naviše. Popis sigurnosne opreme zaista je dugačak. Uz sigurnosne zračne jastuke, zračne zavjese, aktivne naslone za glavu tu je i ESP sustav elektronskog nadzora stabilnosti vozila sa sigurnosnim dodacima: BAS - automatsko pojačavanje sile kočenja, TCS - električni sustav kontrole proklizavanja pogonskih kotaca, HAC (Hill Assist Control) - sustav za pomoć pri kretanju vozila na uzbrdici, DBC (Downhill Brake Control) - sustav za automatsko kočenje prilikom vožnje nizbrdo. Sorento je na testu prema novoj Euro NCAP metodi osvojio maksimalnih pet zvjezdica za sigurnost. O sigurnijoj vožnji unazad pobrinut će se kamera koja projecira događanje iza vozila na 3,5"-inčnim zaslonu integriranom u osvrtno zrcalo ili na ekranu navigacijskog uređaja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 22
USKORO
VOYO logo
Još iz rubrike
Još iz rubrike
Image
JESTE LI UOPĆE ČULI ZA NJIH? /

Ovaj bend uspio je što ni Thompson nije: Rasprodali su turneju u manje od dvije sekunde