Njemački poslovni list Manager Magazin piše kako najveći svjetski proizvođač automobila, koji je u prvom polugodištu po broju prodanih vozila pretekao japansku Toyotu, planira u iduću generaciju Golf vozila ugraditi što je moguće više postojećih dijelova kako bi uštedio stotine milijuna eura.
Suočen s najvećom krizom u svojoj 78-godišnjoj povijesti, VW traži sve mogućnosti ušteda, pa Manager Magazin piše i kako bi se na godinu dana mogla zamrznuta sva prije planirana napredovanja menadžera, dok sindikati traže i smanjenje bonusa menadžerima.
Matthias Mueller, novi izvršni direktor VW-a, koji je na to mjesto zasjeo nakon što je bivši prije mjesec dana podnio ostavku zbog skandala, još je ranije poručio da će sve investicije koje nisu neophodne, biti odbačene ili odgođene te da će ubrzati sve planove rezanja troškova.
Rezanje ulaganja u istraživanja
Samo lani VW je u istraživanje i razvoj uložio oko 17,4 milijarde dolara, više nego Apple ili Google. No, taj će se iznos morati srezati. Manager Magazin piše da će se godišnje taj proračun morati smanjivati za najmanje milijardu eura, a da se mogu očekivati i otpuštanja radnika.
Od kada je prije više od mjesec dana američka Agencija za zaštitu okoliša (EPA) objavila da neka dizel vozila te tvrtke imaju softver koji na eko-testovima prikazuje znatno manju emisiju štetnih plinova nego inače, njemačka je kompanija pod snažnim pritiskom.
Volkswagenu samo u SAD-u prijeti kazna i do 18 milijardi dolara, a istragu je najavilo i niz drugih zemalja. VW je polovicom rujna priznao postojanje tog softvera u više od 11 milijuna njegovih vozila. Manager Magazin procjenjuje da će ukupni troškovi tvrtke zbog kazni, sudskih procesa i opoziva vozila, premašiti 30 milijardi eura, prenosi HRT.