Podsjećajući da je Ben Pon prve skice Bullija izradio na salveti vidjevši u krugu tvornice u Wolfsburgu vozilo kojima su radnici prevozili palete, dodaje se da su pouzdani Bubini motori i mehanika zaslužni za njegovu popularnost u korištenju u gospodarskim granama nakon Drugog svjetskog rata.
Uslijedile su nove verzije svestranog vozila koji se mijenjao od kamiončića do kampera, pa čak i luksuznog busa s otvorenim krovom i 23 prozora. Popularnost je uživao kod svih tijekom svih šest generacija koje su sve imale puno toga zajedničkog: pouzdanost, jednostavnost, kvalitetu, otpornost na teret, ekonomičnost i, iznad svega, trajnost.
Kako su prolazile dekade tako se mijenjao i on i njegova imena, pa je T2 još šezdesetih dobio i panoramsko prednje staklo, potom postao 'multipraktična i neuništiva cigla', a s generacijom T4 i vrlo prostrano vozilo. Kao T5 oduševio je izradom, kvalitetom, dinamikom i dizajnom, a novi T6 samo je nastavak toga, automobil koji je sve te godine utjelovio u, kazuje se, novom, boljem, još sigurnijem izdanju.