Generalni direktor Stephan Winkelman je potvrdio kako Urus neće imati V10 i V12 motore kakvi pogone Huracan i Aventador, već će ispod poklopca biti 4,0-litarski twin-turbo s osam cilindara. Ustvari će to biti tunirani Audijev 4,0-litarski V8 motor, kojeg se osim u Audi vozila ugrađuje i u Bentleyjeve modele kao što je Bentayga i Continental V8.


Također je najavio sklapanje Urusa u novoj tvornici nedaleko njihovih ureda u Sant'Agata Bolognese. Talijani se nadaju kako će uspjeti isporučiti oko 3000 primjeraka Urusa godišnje.
Lamborghini s Urusom cilja na njihove stalne mušterije koje trenutno moraju gledati druge brandove ako žele kupiti SUV vozilo. Naravno, nadaju se i pokojem novom kupcu. Najviše će se koncentrirati na tržišta SAD-a, Kine, Bliskog Istoka, Velike Britanije, Njemačke i Rusije.


Slike koje gledate su nastale za sajam automobila u Pekingu 2012. godine. Sigurno je kako će do 2018. godine Urus biti u osvježenom, ali ne previše promijenjenom izdanju.
Inače, Urus je ime izumrlog divljeg vola, dalekog pretka današnje domaće stoke. U Lamborghiniju još uvijek nisu sigurni hoće li zadržati to ime ili će i njihov Urus izumrijeti prije početka serijske proizvodnje.