

Najveća razlika Fullbacka i L200 modela je u rešetki hladnjaka, sve ostalo je manje više isto. Sve će verzije biti široke 1815 mm i visoke 1780 mm te će imati međuosovinski razmak od 3000 mm. Duljina će pak varirati ovisno o izvedbama. Tako će single cab biti dugačak 5155, extended cab 5275, a double cab 5285 mm. Nosivost ovog automobila će iznositi 1.100 kg.
U Europi bi trebao biti dostupan 2,4-litreni turbodieselski 4-cilindrični motor snage 150 i 180 KS, uparen s ručnim 6-stupanjskim ručnim te 5-stupanjskim automatskim mjenjačima te pogonom na sva četiri kotača.

Fiatov pick up je namijenjen za tržišta Bliskog istoka, Afrike i Europe, gdje će konkurirati Toyoti Hillux, Volkswagen Amaroku i Nissan Navaru, a proizvodit će se u Mitsubishijevoj tvornici u Tajlandu, gdje se sklapa i L200.
Kako kažu iz Fiata, pick up vozila srednje veličine, kao što je Fullback, čine 23 posto od 675.000 prodanih jedinica u EMEA regiji. Bliski Istok i Afrika su najveća tržišta, gdje se prodaje 58, odnosno 53 posto od spomenutog broja vozila.