Smanjenje negativnih učinaka automobilske industrije na okoliš jedna je od smjernica kojom se vodi Toyota Motor Corporation, a masovno prihvaćanje takvih vozila širom svijeta, spoznao je davno i to opet tvrdi japanski proizvođač, može imati značajan pozitivan utjecaj u tom smjeru.
Ukupno 33 različita hibridna modela
U prošloj je godini Toyota na tržište izbacili hibridni model Sientu, ali i započela prodaju svoje ikone Priusa u njenoj četvrtoj generaciji i njima podigla brojku hibridnih modela osobnih vozila na 33 različita, a tu je i jedan plug-in hibridni (PHV) model. Prodaju se u više od 90 zemalja i regija.
Njihov "Toyota ekološki izazov 2050" koji datira iz listopada prošle godine naglašava izazove kojima ovaj proizvođač želi smanjiti negativan utjecaj koji automobili imaju na okoliš s konačnim ciljem stvaranja održivog društva. Vodeći se tim mislima u Toyoti se nadaju doseći brojku od 1,5 milijuna prodanih primjeraka svojih hibridnih vozila na godinu, odnosno ukupno 15 milijuna primjeraka do 2020. godine.
Velike uštede
Prema njihovom izračunu, korištenjem ovakvih njihovih vozila umjesto konvencionalnih slične veličine i performansi uštedjelo se otprilike 67 milijuna tona C02, glavnog krivca globalnog zatopljenja, ali i oko 25 milijardi litara benzina.
Svoj minibus Coaster Hybrid EV Toyota je lansirala u kolovozu 1997. godine, a prvi svjetski serijski hibrid Prius četiri mjeseca kasnije.