TOYOTA LAND CRUISER: /

Novi motor i automatski mjenjač u kultnom terencu

Image

S više od 60 godina terenske tradicije, Land Cruiser je postao ikona u segmentu 4x4 vozila.

22.10.2015.
11:48
VOYO logo

Novi Land Cruiser sada je dostupan s novim 2,8-litrenim D-4D turbodizelskim motorom, koji isporučuje 130 kW/177 KS pri 3400 o/min, a može biti u kombinaciji s 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili potpuno novim 6-stupanjskim automatskim mjenjačem. Novi motor premijerno koristi Toyotin sustav selektivne katalitičke redukcije (SCR), koji može eliminirati do 99 posto čestica dušičnih oksida (NOx) – jednog od najčešćih zagađivača zraka.

Image

Motor obujma 2775 ccm, sa 16 ventila i četiri cilindra stiže s novim varijabilnim turbopunjačem s međuhladnjakom. Koristeći novi upravljački sustav ubrizgavanja goriva kako bi smanjio potrošnju goriva i povećao užitak u vožnji, 2,8 D-4D motor razvija impresivnih 370 Nm momenta već pri 1200 o/min, a maksimalnih 450 Nm momenta između 1600 i 2400 o/min. Time će ubrzati do 100 km/h kroz 12,7 sekundi i postići maksimalnih 175 km/h. Prosječna potrošnja goriva i emisije CO2 su smanjene za 9 posto na ukupno 7,4 l/100 km (7,2 l/100 km za trovratni model), odnosno na 194 g/km (190 g/km za trovratni model). Kada dolazi s novim 6-stupanjskim automatskim mjenjačem, 2,8 D-4D razvija maksimalnih 420 Nm momenta, ali u rasponu od 1400 i 2400 o/min. Time će ubrzati do 100 km/h kroz 12,1 sekundi – brže nego s ručnim mjenjačem - i postići istovjetnih 175 km/h, a pri tome se prosječna potrošnja i emisije CO2 zadržavaju na istim razinama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image

Novi Land Cruiser koristi prednji neovisan ovjes s dvostrukim potpornjacima, a straga četverostruki s ovjesom na bazi lateralne šipke. Land Cruiser je opremljen i sa naprednijim ovjesom koji je elektronički nadziran (Kinetic Dynamic Suspension System - KDSS), a koji dodatno optimizira učinak prednjeg i stražnjeg amortizera za još izraženije vozne osobine – na terenu i cesti. Vozač također na raspolaganju ima prilagodljive postavke ovjesa (Adaptive Variable Suspension - AVS), koji nudi mogućnost izbora između različitih postavki voznih karakteristika motora, ovjesa i upravljača, s izborom načina rada - Normal, Sport i Comfort. Na terenu, KDSS sustav doslovno odvaja prednje i stražnje stabilizatore, a time znatno poboljšava trakciju i prijenos snage na kotače u uvjetima slabijeg prianjanja ili težim terenskim prilikama. U suradnji sa spomenutim prilagodljivim postavkama ovjesa (AVS), Land Cruiser zaista postaje nezaustavljiv uz stalan 4x4 pogon, s Torsen blokirajućim diferencijalom u sredini. Diferencijal je sposoban automatski prenositi moment između osovina u omjeru od normalnih 50:50, pa do 30:70, ovisno o trenutnim uvjetima na cesti ili terenu.

Image
Image

Vanjski dizajn je očiti napredak prepoznatljivog Land Cruiserovog stila, koji kombinira nove stilske detalje sa slikom robusnog i trajnog automobila koji je od samih početaka zamišljen kao originalno svestrano vozilo s pogonom na sve kotače. Iznutra Land Cruiser ostaje vjeran svojim korijenima: ostavlja dojam trajnosti i robusnosti, u skladu s tradicijom svoga imena, ali ujedno unosi novu dozu premium ugođaja zahvaljujući korištenju prvoklasnih materijala .

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image

Novi Land Cruiser donosi multimedijalni sustav Toyota Touch 2 s ekranom osjetljivim na dodir, te posve novi Toyota Touch 2 Go Plus s naprednim navigacijskim sustavom koji još bolje prepoznaje govorne naredbe. Napredna multimedija ujedno nudi Mirrorlink povezivost s mobilnim telefonom te prijenos slike ekrana mobilnog telefona na ekran Toyota Touch 2 sustava – s vrlo jednostavnim korištenjem. Od brojnih opcija multimedije, tu su još Bluetooth povezivost, CD/MP3 i USB, te kamera za pomoć pri vožnji unatrag.

Cijena za SUV Toyota Land Cruiser s troja vrata, s ručnim mjenjačem i novim 2.8 motorom, uz početni paket opreme Base je 343.900 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo