Uobičajeno, u izračun kojim se Euro NCAP vodi uračunavaju se kategorije četiriju područja sigurnosti koje se odnose na sigurnosti odrasle osobe u automobilu, djeteta, pješaka i sustava Safety Assist. Testirani novi modeli bili su Audi Q5, Toyota C-HR, Land Rover Discovery, Citroën C3, osvježeni Fiat 500 i Ford KA+, a upravo je ovakav poredak i u rezultatu testa u kojem su pet zvjezdica dobili SUV modeli Audija, Toyote i Land Rovera.
Rezultati Audija i Toyote bili su vrlo slični pa je i zaključak da su oba modela pokazala dobre rezultate na svim poljima provjere što im je i donijelo pet zvjezdica, koliko je dobio i Land Rover kod kojeg su ispitivači pronašli nekoliko zamjerki (tlak u zračnom jastuku vozača, problem sa vozačevim vratima).
Zvjezdicu manje, ukupno vrlo zadovoljavajuće četiri, dobio je C3, dok su osvježeni Fiat 500 i Ford KA+ sakupili tri zvjezdice. Američki proizvođač zauzeo je posljednje mjesto u poretku s kritkom da mu nedostaje sigurnosnih sustava uobičajenih za automobile ove kategorije, uz zaključak kako se čini da za sigurnost u vožnji još uvijek vrijedi kako je veće ujedno i bolje.