SPOJ IZ SNOVA: /

Zlatan Ibrahimović je glavni junak marketinške kampanje novog Volva V90

Image
Foto: Volvo
27.5.2016.
16:19
Volvo
VOYO logo

Nova kampanja će bit uživo prvi puta biti predstavljena 30. svibnja.

"Kampanja slavi neovisnost uma i snagu koja proizlazi iz sposobnosti da se razmišlja drugačije. Zlatanov životni put i Volvo put imaju mnogo sličnosti. Do svojih dostignuća u Volvu došli smo tako da nismo oponašali ono što su drugi radili", kaže Anders Gustafsson, viši potpredsjednik Volvo Car Grupe za Europu, Bliski istok i Afriku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Volvo

Novi V90 i dalje karakterizira primarno praktičan karakter istinskog karavana.

Inače, Ibrahimović i Volvo Cars Grupa surađivali su i u kampanji iz 2014. godine u kojoj je bivši igrač niza slavnih klubova kao što su Ajax, Juventus, Inter, Milan i Barcelona recitirao švedsku himnu za vrijeme lova u skandinavskim šumama.

Volvom novi model V90 nadovezuje se na prethodne uspješnice tvrtke iz karavanske klase, čiji niz je započet prije više od 60 godina s legendarnim Volvo Duett modelom. Ovaj premium model podiže svoj segment za cijelu jednu klasu u pogledu estetike i kvalitete materijala, a pri tom ga i dalje karakterizira primarno praktičan karakter istinskog karavana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo