Nova kampanja će bit uživo prvi puta biti predstavljena 30. svibnja.
"Kampanja slavi neovisnost uma i snagu koja proizlazi iz sposobnosti da se razmišlja drugačije. Zlatanov životni put i Volvo put imaju mnogo sličnosti. Do svojih dostignuća u Volvu došli smo tako da nismo oponašali ono što su drugi radili", kaže Anders Gustafsson, viši potpredsjednik Volvo Car Grupe za Europu, Bliski istok i Afriku.
Novi V90 i dalje karakterizira primarno praktičan karakter istinskog karavana.
Inače, Ibrahimović i Volvo Cars Grupa surađivali su i u kampanji iz 2014. godine u kojoj je bivši igrač niza slavnih klubova kao što su Ajax, Juventus, Inter, Milan i Barcelona recitirao švedsku himnu za vrijeme lova u skandinavskim šumama.
Volvom novi model V90 nadovezuje se na prethodne uspješnice tvrtke iz karavanske klase, čiji niz je započet prije više od 60 godina s legendarnim Volvo Duett modelom. Ovaj premium model podiže svoj segment za cijelu jednu klasu u pogledu estetike i kvalitete materijala, a pri tom ga i dalje karakterizira primarno praktičan karakter istinskog karavana.