Mate Rimac će prije svega istaknuti kako je ovaj automobil od početka razvijan s namjerom samo električnog pogona. Dakle, Concept One nije temeljen na sportskom automobilu s hibridnim pogonom, što je dizajnerima dalo više slobode prilikom kreiranja ovog jedinstvenog vozila.
Službene fotografije i video pokazuju kako se izvana Concept One ne razlikuje puno od verzije iz 2011. godine, no ispod poklopca dogodile su se bitne promjene. Istina, serijski Concept One krase nešto agresivnije linije prednjih i stražnjih svjetala, kao i maske te prednjeg poklopca. Redizajniran je i veliki stražnji karbonski difuzor, a novost su i 20-inčni alu naplatci.
Kako stoji u službenom priopćenju, u kabini nije korištena plastika, sve je izrađeno od aluminija, ugljičnih vlakana i Alcantare. Pažnju privlači središnji infotainment sustav osjetljiv na dodir i velika instrumentalna ploča, preko kojih se kontroliraju sve mogućnosti ove električne rakete.
Concept One pogone četiri vrlo snažna elektromotora s permanentnim magnetima postavljenim u središnji pogonskih osovina. Platforma automobila je prilagođena ovim motorima, što je rezultiralo savršenom raspodjelom težine i iznimno nizak gravitacijskom centru.
Serijski model raspolaže s ukupno 800 kW/1088 KS i 1.600 Nm. Pritom je ključan R-AWTW (Rimac All Wheel Torque Vectoring) sustav koji putem brojnih senzora optimizira raspodjelu momenta za svaki kotač, i to 100 puta u jednoj sekundi. Posljedica je dosad neviđena upravljivost, stoji u priopćenju. Četiri su moda rada, od comforta do drifta.
Ono što Concept One razlikuje od konkurencije je i baterijski sustav s 8450 ćelija, koje su pojedinačno nadzirane te kojima se upravlja preko kućnog kontrolnog modula. Sustav prilikom ubrzanja može isporučiti čak 1 MW snage.
Zahvaljujući ovim impresivnim karakteristikama, Concept One ima predznak super automobila. Naime, do stotke će ubrzati za svega 2,6 sekunde, na 200 km/h je nakon 6,2 sekundi, dok će 300 km/h postići za nevjerojatnih 14,2 sekundi. Najveća brzina mu iznosi 354 km/h, poručuju iz Rimac Automobila.
Galerija
Concept One se može pohvaliti i sa vrhunskim voznim svojstvima zbog naprednog pogona na sva četiri kotača sa sustavom raspodjele okretnog momenta. Radi se o elektronički nadziranom i podesivom sustavu koji vozaču nudi različite mogućnosti prilagodbe.
"Moj cilj nije kreiranje električne verzije današnjih supersportskih automobila. Želim iskoristiti dostupnu tehnologiju za kreiranje supersportskog automobila koji će u mnogim bitnim segmentima biti ispred konvencionalnih rješenja. Želim kreirati supersportski automobil koji je primjeren stoljeću u kojem živimo", kaže Mate Rimac.