Gledano iz profila postaje jasno kako je Compact Sedan najkraća limuzina u ponudi njemačkog proizvođača automobila. Vanjske linije i stilski elementi prepoznatljivi su i karakteristični za korporativni BMW dizajn.
Kraće vozilo znači i manji međuosovinski razmak, a s obzirom da je riječ o konceptu, BMW je vozilo opremio velikim 20-inčnim alu naplatcima, tankim retrovizorima i kvakama koje su u ravnini sa vratima. Vjerojatno je kako će u serijskom modelu naplatci biti manji, dok će retrovizor i kvake doživjeti promjene.
Interijer je također prepoznatljiv iz drugih BMW modela. Compact Sedan ima više LED osvjetljenja, no to je ponovo iz razloga što je ovo konceptno vozilo s kojim opipavaju ukuse javnosti i kritičara.
Sjedala su presvučena Nappa kožom, dok je upravljačka konzola ukrašena detaljima od brušenog aluminija i drveta. Središnje mjesto na upravljačkoj konzoli zauzima 8,8-inčni ekran multimedijalnog sustava.
U BMW-u nisu štedili, pa će tako dva putnika koja se mogu udobno smjestiti na zadnja sjedala imati svaki svoj klima uređaj.
Tehnički podaci ostali su nepoznanica i nakon predstavljanja, no poznato je da će serijska verzija koristiti UKL mehaničku platformu s prednjim pogonom, dok će se ispod haube naći najnovija paleta benzinskih i dizel motora sa tri i četiri cilindra.
Serijski Compact Sedan će se najvjerovatnije proizvoditi pod oznakom Serije 1. Nećemo se iznenaditi ako BMW ponudi i GranCoupe verziju (poput BMW-a Serije 4 GC), koja bi u tom slučaju bila u okviru Serije 2.