

Predstavljena Lada X Ray nije ništa bitno različita od svoje konceptne verzije. Dizajn je prilično moderan, a za to je zaslužan Steve Martin, koji je ranije radio s Mercedesom i Volvom. Sada je angažiran za modernizaciju budućih modela Lada vozila. Prvi zadatak je imao s Ladom Vestom, a onda je na red došao i X Ray.
Unutrašnjost je jednako moderna s upravljačem presvučenim kožom, USB priključkom, senzorima za parkiranje, klima uređajem i prozorima i ogledalima koje pokreće elektronika. Očito kako ovim modelom Lada želi privući mlađu populaciju, koja želi SUV vozilo po pristupačnoj cijeni.
Što se tiče motora, X Ray koristi B0 platformu koju je razvio Renault-Nissan. Shodno tome, X Ray dolazi s tri različita motora: 1,6-litreni benzinac sa 106 KS (78 kW) i 114 KS (84 kW) te 1,8-litreni sa 123 KS (90 kW).


Novo Ladino vozilo dolazi u standardnom izdanju s ručnim mjenjačem, dok je u ponudi i opcija s automatskim mjenjačem. Cijena još uvijek nije objavljena, no predsjednik upravnog odbora AvtoVAZa Bo Andresson je rekao kako X RAy neće koštati više od 600.000 rubalja, što je oko 8700 eura.
Kao i Vesta, tako bi i X Ray trebao doći na europsko tržište, gdje će morati proći EuroNCAL test sigurnosti. Rusi su se već najavili za 2016. godinu, a predviđaju kako će na testu dobiti tri od mogućih pet zvjezdica.