Njegov prethodnik je imao 748 kilograma i 500 KS. Beast X ima karoseriju od karbonskih vlakana, pa je težina još uvijek malih 839 kilograma. No, Beast X pogoni 2,4-litarski twin-turbo motor s čak 700 KS, a uparen je s šestostupanjskim ručnim ili, ako želite doplatiti, sekvencijalnim automatskim mjenjačem. Kad smo već kod novaca, cijena ove zvijeri je 325.000 dolara.


Što se brojki tiče, Rezvani nije puno otkrio, još su dodali kako Beast X do stotke dolazi za 2,5 sekunde.
Kako bi se mogli nositi s njim, Rezvani je ugradio aerodinamične spojlere i pragove, a tu su i 19-inčni naplaci od legura sa Continental SportContact SP ili Toyo Proxes R888 gume. Osim toga, Beast X ima i prilagodljive Bilstein amortizere te Alcon sustav kočenja visokih performansi.


Kako poručuju iz Rezvanija Beast X je najsnažnija i najekskluzivnija Zvijer ikad napravljena. Novi dizajn pomaže kod bolje aerodinamičnosti i upravljanja.
Rezvani također ističe kako Beast X obilježava uvođenje novog X Division odjela unutar kojeg će se proizvoditi najekstremniji Rezvani modele.